۱۳۸۸/۰۹/۱۲

عذاب الیم - استقبال سرد مردم اصفهان از رئیس دولت کودتا + عکس

در باب سخنان اخیر رئیس دولت کودتا در میان استقبال سرد مردم اصفهان
عذاب الیم

. محمود احمدی‌نژاد به اصفهان سفر کرده است و بعد از اینکه سه ساعت در شروع مراسم تاخیر ایجاد کردند تا بلکه بتوانند افراد بیشتری را در پای صحبت‌های وی جمع کنند دست آخر تنها بخش کوچکی از میدان امام اصفهان پر شد و بالاخره رئیس دولت کودتا مجبور شد سخنرانی خود را آغاز کند. وی در پخشی از صحبت‌های خود گفت: "اگر سوخت مورد نياز ما را نمی‌دهيد، ندهيد، بنده در اينجا اعلام می‌کنم ملت ايران به سوخت ۲۰ درصد و هرچه که لازم داشته باشد، دست خواهد يافت. ما به آن‌ها پيشنهاد گفت‌وگو داديم تا هر وقت سر عقل آمده و به حقوق ملت‌ها احترام بگذارند با آن‌ها مذاکره کنيم، اما بايد بگويم در مسائل هسته‌ای اگر پدرشان‌هم در بيايد و جلز‌ولز هم کنند ايران در مسائل هسته‌ای با شما گفت‌وگو نخواهد کرد."

همواره به عذاب‌های الهی و چگونگی اتفاق ان فکر میکردم ،به ذهنم حوادثی مانند سیل و زلزله و سایر بلایای طبیعی خطور می کردو با خود فکر می کردم که مگر می شود از سیل و زلزله بلایایی دردناک تر و سخت تر هم باشد .اما از سال هشتاد وچهار به بعد نظرم تغییر کرد ،تازه فهمیدم عذاب الیمی که خداوند از آن صحبت به میان آورده است چیست،از آن سال کشور خود را همواره در حال آماده باش برای عذابی دیدم.

به ادبیات آقای احمدی نژاد و نوع رفتارش توجه کنید،ایا در هر باری که این شخص را قاب تلویزیون می بینید دچار سردرد و افسردگی نمی شوید.به فرض محال او را رییس جمهور ملت ایران بنامیم، آیا این حرکات و سکنات رییس جمهور ملتی است که دست کم هفت هزار سال تاریخ و تمدن دارد؟ آیا این ادبیات رییس جمهور ملتی است که مولوی و حافظ و سعدی ونیما و سهراب و... را در دامان خود پرورانده است؟ آیا این حق ملتی است که حکما و سخنورانی چون ابو‌علی سینا و فردوسی را به جهان نمایانده‌، آیا عذابی از این الیم‌تر هم برای ملتی با این سابقه درخشان فرهنگی و ادبی می‌تواند رخ دهد که رییس جمهوری(انتصابی) مانند احمدی‌نژاد را به عنوان نماینده خود در جهان معرفی کند؟

خدایا از تو پوزش می‌خواهیم و ایمنی می‌طلبیم‌، خدایا از ما در گذر و ما را اسیر انسان‌های خوار و زبون مگردان.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator