۱۳۸۸/۰۹/۲۶

چهلم رامین پوراندرجانی با حضور دانشجویان و فعالان سیاسی برگزار شد

مراسم چهلم رامین پوراندرجانی با حضور دانشجویان و فعالان سیاسی برگزار شد

. ادامه راه سبز«ارس»: پنجشنبه بیست وششم آبان مجلس ختمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت دکتر رامین پور‌اندرجانی (پزشک قتلگاه کهریزک) در تبریز منعقد شد. به گفته شاهدان عینی حضور نیرو­های امنیتی و مأموران لباس شخصی در این مراسم مشهود بوده‌است.

بر اساس گزارش‌های دریافتی با وجود جو امنیتی حاکم، بسیاری از دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی سهند تبریز، دانشگاه سراسری تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم شرکت کرده بودند. علاوه بر دانشجویان، برخی از اعضای نهضت آزادی ایران و جبهه مشارکت منطقه آذربایجان شرقی نیز در این مراسم حضور داشتند. پیام تسلیتی نیز از طرف دانشجویان دانشگاه‌های تبریز به خانواده پوراندرجانی تسلیم شد که متن آن به شرح زیر است:

یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه

سپیده امروز را در حالی به استقبال رفتیم که چهل روز از سفر حزن­انگیز رامین­مان می­گذرد. پیش از این نیز بار­ها و بارها در داغ نداها و سهراب­هایمان سرشک غم بر دیدگان جاری ساخته بودیم. رامین و سهراب را شاید تا دیروز عده کمی از آشنایان و دوستان نزدیک می‌شناختند اما امروز هر جوانی خود را سهرابی می­داند و هر پدری حلول روح رامین را در تجسد فرزندش نظاره­گر است.

ما را در غم از دست دادن رامین شریک خود بدانید. ما، همه فرزندان ایران، امروز صاحبان عزای رامین­مان هستیم و می­دانیم تا زمانی که دل در گرو عشق به ایران عزیزمان بسته­ایم سوگ­ها خواهیم دید. اما بدانید که به عهدی که با رامین بسته­ایم پایبند خواهیم ماند، چرا که:

سهراب مرده راست غمی سنگین ............. اما غمی که افکند از پای نیست

جمعی از دانشجویان سبز
دانشگاه‌های تبریز، صنعتی سهند تبریز و آزاد تبریز

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator