۱۳۸۸/۱۰/۰۱

خشم بسیجی های قم از حضور پرشور ملت سبز در مراسم وداع با آیت الله منتظری

خشم بسیجی های قم از حضور پرشور ملت سبز در مراسم وداع با آیت الله منتظری

. ادامه زاه سبز«ارس»: یک مرکز خاص که دیروز به سازماندهی تجمع خودجوش! برای لغو ختم آیت الله منتظری در مسجد اعظم و حمله به بیت ایشان و دفتر آیت الله صانعی اقدام کرده بود، امروز نیز با ارسال دهها هزار پیامک اقدام به برنامه ریزی برای "تجمع خودجوش در میدان روح الله" قم کرده است.


کلمه به نقل از آینده گزارش داده که در پیام ارسال شده از سوی مرکز مذکور که با شماره ۳۰۰۰۷۹۵۷۰۰۱۸۶ باعنوان معاونت آموزش ارسال شده است آمده: اجتماع و راهپیمایی مردم غیرتمند قم در پاسخ به جسارت های وقیحانه دیروز و استمداد از مراجع عظام/ امروز سه شنبه ساعت ۱۵و۳۰ /میدان روح الله

فرزند آیت الله منتظری روز گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد که به بیت معظم له اطلاع دادند که از دو ساعت پیش از آغاز مراسم ختم آیت الله منتظری که قرار بود در مسجد اعظم قم برگزار شود، نیروهای بسیجی و لباس شخصی همه مسجد را پر کرده اند و قصد اخلال در این مراسم را دارند.

برهمین اساس، بیت آیت الله منتظری مراسم ختم در مسجد را لغو کرده و اعلام کردند که این مراسم در منزل آن فقیه عالیقدر برگزرا خواهد شد. این موضوع که خشم نیروهای بسیجی و اخلالگر را برانگیخته بود، باعث تجمع آنها در مقابل بیت آیت الله منتظری و در نهایت درگیری و شکستن شیشه های بیت توسط آنها شد.

گفتنی است ، پیکر آیت الله منتظری دیروز در میان سیل جمعیت مردم سبز عزادار در حرم حضرت معصومه به خاک سپرده شد.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator