۱۳۸۸/۰۹/۱۲

گزارش ویدئویی و تصویری: استقبال سرد اصفهان از "معلول ذهنی ۶۳٪ی"

گزارش ویدئوی و تصویری:
استقبال سرد اصفهان از "معلول ذهنی ۶۳٪ی"!

. ادامه راه سبز«ارس»: در حالی که در روزهای اخیر، تبلیغات گسترده ای برای حضور مردم در میدان امام اصفهان برای استقبال از احمدی نژاد شده بود، جمعیت کمی از احمدی نژاد استقبال کرد تا آن جا که برخی شنیده ها در بین مردم در میدان امام اصفهان تا لغو این مراسم به دلیل استقبال کم مردم هم پیش رفت.


دیدار مردمی احمدی نژاد در حالی بیش از ۴ ساعت به تعویق افتاده است که جمعیت در میدان بسیار کمتر از حد انتظار مسئولین بود.

مردم ناراضی که درخواست رسیدگی به جواب نامه های خود در دور قبلی را از رییس دولت داشتند، ‌با در دست داشتن کپی نامه های قبلی خود اعتراض خود را به عملی نشدن وعده های احمدی ن‍ژاد نشان دادند.



به علت تاخیر ۴ ساعته و سردی هوا و بی اعتنایی مردم به حضور رییس دولت حاضر برگزار کنندگان برنامه در ساعات اولیه قصد لغو برنامه دیدار مردمی را داشته اند.

این مساله در حالی رخ داد که مسئولین استانی تدارک کاملی برای حضور مردم در این مراسم داده بودند و در این راه به هر روشی متوسل شدند.

روز گذشته در بسیاری از مدارس اصفهان برگه های رضایت نامه والدین برای حضور دانش آموزان در این مراسم توزیع شد.


استقبال اندک از احمدی نژاد در اصفهان در حالی است که شش ماه قبل و تنها دو روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری در زمان حضور سید محمد خاتمی در میدان امام اصفهان، این میدان یکپارچه سبز شد و استقبال ۱۳۰ هزار نفری از سید محمد خاتمی اصفهان صحنه های بی نظیری را در میدان امام اصفهان رقم زده بود.


در آن زمان ۱۰ هزار نفر از مردم نیز که به دلیل تکمیل ظرفیت میدان امام، امکان حضور در میدان را نیافتند، در خیابان های اطراف از جمله، سپه و پشت مطبخ جمع شده بودند.

گزارشات ویدئویی: جهت دانلود، بر روی تصویر کوچک در زیر هر ویدئو کلیک نمایید
















1 نظرات:

Anonymous گفت...

اخ دستون درد نکنه بادیدن عکسهای روزاستقبال ازاقای خاتمی به یادروزهایی افتادم که ازادانه وبدون ترس ازباتوم وزندان رفتیم میدان ودستبندهای سبزمون رابه همه نشون دادیم ولی الان وقتی میریم میترسیم دیگه برنگر....

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator