۱۳۸۸/۱۰/۱۰

اطلاعیه ناجا درباره فیلم زیركردن مردم باخودرو، فیلم جعلی است !

اطلاعیه ناجا درباره فیلم زیركردن مردم باخودرو، فیلم جعلی است !

. ادامه راه سبز«ارس»: در حالی كه پس از اظهارات احمدی مقدم در خصوص ارائه مدرك از زیرگرفتن مردم توسط خودرو پلیس، سایتهای اینترنتی و شبكه های تلویزیونی دنیا مكررا فیلم رد دشدن خودرو پلیس از روی برخی معترضین را پخش كرده اند، مركز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای تنویر افكار عمومی در خصوص برخورد خودرو با اغتشاشگران توضیحاتی ارایه داد.

به نوشته سایت پلیس در این اطلاعیه آمده است: با توجه به پخش فیلمی از سوی شبكه های بیگانه و ضد انقلاب مبنی بر برخورد خودرویی مشابه! خودرو های نیروی انتظامی در میدان ولی عصر (عج) با یك نفر از اغتشاشگران ، توضیحات زیر برای تنویر افكار عمومی به اطلاع مردم عزیز می رسد:

1- در محدوده میدان ولی عصر (عج) به هیچ وجه بر اثر تصادف، فوتی نداشتیم و دو نفری كه بر اثر تصادف فوت نموده اند و در اطلاعیه قبلی به آن اشاره شده است ، به علت برخورد یك دستگاه خودروی پاترول شخصی در خیابان آزادی بین خیابانهای رودكی و خوش با اغتشاشگران بوده كه خودروی مذكور توسط نیروی انتظامی كشف گردیده وموضوع در دست بررسی می باشد. (ارس: عجب دليل قانع كننده اي!)

2- با احتمال جعلی بودن فیلم مذكور كه از روشهای جاری رسانه های بیگانه و ضد انقلاب است ، صحت موضوع در دست بررسی قرار دارد. (ارس: بخوانيد نوشتن يك سناريوي بچه گانه ديگر در دست اقدام قرار دارد!)

* ارس: براي مشاهده فيلمهاي مربوطه به همراه توضيحات ارس به تناقض گويي هاي مسئولين به "اينجا" و "اينجا" مراجعه كنيد.

1 نظرات:

Anonymous گفت...

حالا بر فرض که اصلا ماشین نیروی انتظامی بوده . چرا شلوغش میکنید ؟ خوب بنده خدا ترمزش بریده یهو رفته تو جمعیت . چند نفر هم پاشون لیز خورده از بالای پل پرت شدند زمین . یه نفر هم حمله کرده به مامورها و دستش خورده به اسلحه اش یه تیر پرتاب شده بیرون اتفاقی نیفتاده که

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator