۱۳۸۸/۱۰/۱۰

گروهگ محارب انصار حزب‌الله دانشگاه آزاد مشهد را به خاک و خون کشيد+ ويدئو

گروهك محارب انصار حزب‌الله دانشگاه آزاد مشهد را به خاک و خون کشيد

. ادامه راه سبز«ارس»: امروز چهارشنبه در دانشگاه آزاد مشهد افراد گروه انصار و بسيج وارد دانشگاه شده و با سر دادن شعارهايی در حمايت از آيت الله خامنه ای و با در دست داشتن چاقو و قمه، دانشگاه آزاد مشهد را به خاک و خون کشيدند. در حمله وحشیانه اراذل و اوباش انصار به تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد دستکم 10 دانشجو دختر و پسر به شدت مجروح و بیش از 40 دانشجو این دانشگاه بازداشت شدند. حال دو تن از دانشجویان به شدت وخیم گزارش شده است. برخی گزارش ها حاکیست این دو دانشجو که از ناحیه گردن چاقو خورده اند، به شهادت رسیده اند.


حملهٔ انصارحزب الله به دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد - ۹ دی



به گزارش خبرنامه اميرکبير در پی برگزاری مراسم عزاداری سوم شهدای عاشورا خونين توسط دانشجويان دانشگاه آزاد مشهد، در حوالی ساعت ۱ بعدظهر چندين اتوبوس حامل نيروهای انصار و بسيج وارد محوطه دانشگاه شده و بيش از ۵۰۰ تن را پياده کردند. اين افراد مسلح به چاقو و قمه به سمت دانشجويان حمله کردند که در پی آن بيش از ۸ دانشجو به بيمارستان منتقل شدند.

بنابرگزارش ها يکی از اساتيد دانشگاه آزاد مشهد نيز با ضربه چاقو نيروهای حامی ولايت مجروح شده و يکی از دانشجويان دختر نيز به دليل ضربه چوب به شدت از ناحيه سر آسيب ديده است.

اين افراد غيردانشجو بدون هيچ گونه ممانعتی و به شکلی سازماندهی شده وارد دانشگاه شده و دانشجويان را که در مقابل دانشکده معماری تجمع کرده بودند به صورت وحشيانه ای مورد ضرب و شتم قرار دادند.

دانشجويان دانشگاه آزاد مشهد امروز به مناسبت سوم شهدای روز عاشورا خونين تجمع سکوت برگزار کرده و سرکوب مردم را محکوم کردند.

گرچه دانشجويان دانشگاه آزاد مشهد برنامه گراميداشت شهدای روز عاشورا را «تجمع سکوت» اعلام کرده بوده و هيچ گونه شعاری سرندادند اما با حمله نيروهای انصار و بسيج با چوب، قمه و اسپری فلفل مواجه شدند.

به گفته شاهدان عينی همزمان نيروی انتظامی خيابان های منتهی به دانشگاه را مسدود و با گاز اشک آور مردم و دانشجويان را پراکنده کردند.

به گزارش خبرنامه اميرکبير نيروهای انصار دانشجويان را به بيرون دانشگاه منتقل کرده و نيروهای امنيتی آنان را بازداشت می کردند.

از تعداد دقيق بازداشت شده گان اطلاع در دست نيست ولی بنابر گزارش ها بيش از ۷۰ نفر از دانشجويان و مردم بازداشت و به کلانتری قاسم آباد منتقل شدند.

در پی اين حمله وحشيانه نيروهای انصار با چاقو و زنجير و قمه، کلاس‌های درس اين دانشگاه تعطيل شده است.

1 نظرات:

Sad گفت...

هرگز پا پس مکشید پیروزی ازآن ماست

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator