۱۳۸۸/۰۹/۲۴

زهرا رهنورد: جنبش سبز از دل اندیشه‌های امام بیرون آمده است

زهرا رهنورد در گفتگو با پارلمان نیوز:
جنبش سبز از دل اندیشه‌های امام بیرون آمده است

. امام خمینی(ره) مظهر آزادگی و شرافت ملی است، نام او عصاره همه ارزش‌های والایی است که انسان‌های شریف در جستجوی آنند و هرگونه اهانت به امام، خسارت به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است.

ادامه راه سبز«ارس»: زهرا رهنورد، استاد دانشگاه و از رهبران جنبش سبز ملت ایران در گفتگو با خبرنگار «پارلمان‌نیوز»، با بیان این مطلب به فضاسازی‌های اخیر واکنش نشان داد.

همسر مهندس میرحسین موسوی در این گفتگو با تاکید بر اینکه«جنبش سبز از دل اندیشه‌های امام (ره) سربرآورده است»، گفت:« جنبش سبز جانمایه خود را عین آرمان‌های والای او می‌داند.»

رهنورد افزود:«اما راحل تصویر منقش و موجهی در ضمیر هوشیار و حافظه تاریخی ملت ما دارد و آن‌ها همانطور که هتک تصویر امام(ره) را بر نمی‌تابند، جفا به ولی نعمتان امام(ره) یعنی مردم شریف ایران را تاب ندارند.»

این استاد دانشگاه، هتک حرمت به تصویر امام خمینی(ره) را اقدامی توطئه‌آمیز خواند که عوامل اصلی آن توطئه‌افکنان هستند، گفت:« بی‌گمان توطئه‌افکنان تصویر امام خمینی(ره) را با ترفندهای خاص و فضاسازی شناخته شده به آتش کشیدند تا آنرا پای جنبش سبز بگذارند و از این طریق حقانیت ندای سبز مردم را مشوش کنند.»

وی تاکید کرد:«کیست که نداند جنبش سبز از دل اندیشه‌های امام راحل سربرآورده و جانمایه خود را در عین آرمان‌های والای او می‌داند.»

رهنورد در ادامه خطاب به توطئه‌آفرینان گفت:«زهی خیال باطل! مخازب این اقدام جنایتکارانه فقط خودشان هستند که ساده‌لوحانه پنداشتند مردم باور می‌کنند که کسی به خود حق می‌دهد آن ساحت والا را ملکوک کند. اما این توطئه‌افکنان بدانند امام خمینی(ره) نماد میثاق ملتی است که هرگز حاضر نیست به هیچ قیمت و در هیچ معامله‌ای چهره‌ نورانی او را وجه‌المصالحه قرار دهد.»

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator