۱۳۸۸/۱۰/۰۷

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای حرمت شكنی در عاشورای حسینی را محكوم كرد

بيانيه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بماسبت عاشوراي خونين
 

. ادامه راه سبز«ارس»: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای به شرح زیر حرمت شكنی فتنه‌گران در عاشورای حسینی را محكوم كرد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
(انا لله و انا الیه راجعون)
لبیك داعی الله ان كان لم یجبك بدنی عند استغاثتك , و لسانی عند استنصارك ,فقد اجابك قلبی و سمعی و بصری و رایی و هوای
 

ملت انقلابی و شیفتگان مكتب حسینی؛

با عرض تعزیت و تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی به ساحت بقیه الله الاعظم(ص) و رهبر عظیم الشان و مراجع بزرگوار و همه عاشقان اهل بیت علیهم السلام و تشكر از آحاد مردم آگاه و حاضر در صحنه كه همواره و به طور پیوسته مراتب وفاداری و ولایتمداری و پیروی از آرمانهای امام راحل و شهدای والامقام اسلام را در عمل به اثبات رسانیده‌اید.
 
با خبر شده‌ایم كه متاسفانه امروز، در روز عاشورا در حالیكه ملت سوگوار به طور یكپارچه در مراسم عزاداری و روضه خوانی اباعبدالله الحسین علیه السلام شركت داشته اند و بر سرو سینه عده‌ای ساختار شكن، با كف و سوت با حرمت شكنی عاشورای حسینی، به طور سازمان یافته و هماهنگ با سامانه های دروغ پردازی و شایعه پراكنی استكباری بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علاوه بر تخریب اموال عمومی و اغتشاش، به قرآن، مساجد، حسینه‌ها و تكیه‌ها، نذورات، عزادارن و مراسم حسینی اهانت و جسارت كرده‌اند و گستاخی را با شعار برعلیه باورها و ارزشهای اسلامی و مقدسات مذهبی برای تحقق خوابهای پریشان دشمنان اسلام و ایران، بیشتر كرده‌اند.
 
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تسلیت این حرمت شكنی بزرگ به ساحت مقدس ولی‌عصر(عج) و رهبر فرزانه و مراجع تقلید و كلیه حوزویان و دانشگاهیان با بصیرت و آحاد ملت اعلام می دارد امروز پاسخگویی به ندای هل من ناصر حسینی در استمرار آرمان امام راحل و شهدای والا مرتبه اسلام و حفظ و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و بصیرت در برابر فتنه گران و اطاعت از ولی فقیه واجب الاطاعه و رهبر حكیم و فرزانه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دامت بركاته) كه حجت شرعی و قانونی برای همه است تجلی پیدا می‌كند.
 
اطمینان داریم كه خروش حسینی شما عاشورائیان و غیرت دینی و انقلابی ملت آگاه و حاضر در صحنه توطئه دشمنان اسلام و نظام اسلامی را چون گذشته خنثی خواهد كرد.
 
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از حضور به موقع و شایسته شما امت خداجوی و سلحشور در برخورد با اغتشاشگران از مسئولین ذیربط درخواست می نماید كه با شناسایی عوامل و مسببان این وقایع ناگوار؛ قاطعانه برخورد نموده و آنان را به سزای قانونی و شرعی خویش برسانند.
 
ولا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
والسلام علیكم و رحمه الله و بركاته
محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator