۱۳۸۸/۱۰/۱۰

تحکیم وحدت: حاکمیت درسراشیبی سقوط است ، مبارزه تا انتها ادامه دارد

اطلاعیه دفتر تحکیم وحدت:
حاکمیت درسراشیبی سقوط است ، مبارزه تا انتها ادامه دارد

. ادامه راه سبز«ارس»: دفتر تحکیم وحدت با صدور اطلاعیه ای کشتار و دستگیری دانشجویان از جمله بازداشت بهاره هدایت را محکوم کرد و خطاب به حاکمیت اعلام کردند که کشتار دانشجویان را متوقف کنید.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

دانشگاه سرزمینی مظلوم است ،روزی به نام استبداد و روز دیگر به نام مذهب بر ان می شورند و از عنصر پرحیات اگاهی بخشی آن انتقام می گیرند.

در طول تاریخ معاصر ایران دانشگاه ساده ترین و آسان ترین مکان برای عقده گشایی ها و لشگر کشی های عیادی وابسته به استبداد بوده است.از حادثه تلخ بهمن 1340 ،تا 18 تیر 1378 و نیز حملات مکرر بر حریم دانشگاه در فجایع بعد از انتخابات در امسال همگی بر تراژدی مظلومیت دانشگاه صحه می گذارند.

اما خبر تلخ و درد آور کشتار دانشجویان در مشهد و نیز بازداشت گسترده دانشجویان و نیز بازداشت روزنامه نگاران و فعالان سیاسی چه توجیهی بجز بی ثباتی و سقوط مر گ آور دستگاه قدرت را در بر دارد؟ اینکه عده ای به نام مذهب و در دفاع از قدرت حریم دانشگاه را نشانه رفته اند و با نام حسین اقدام یزیدی در کربلای ایران یعنی دانشگاه می کنند مگر به جز زدن آخرین میخ بر تابوت این استبداد است؟ این که هر که با ما نیست بر ماست منطقی بجز استبداد فرعونی یزید را تداعی می کند؟

این ها سوالاتی است که پاسخ آن را در وجدان بیدار ملتمان جستجو می کنیم ،ملتی که در این روز ها داغدار کشتار بی رحمانه فرزندان خود در روز عاشورای حسینی می باشد.

بازداشت خانم بهاره هدایت سخنگوی شجاع و صادق دفتر تحکیم وحدت به عنوان وجدان بیداردانشگاه مستقل و منتقد و نیز پیش از ان بازداشت مهدی عربشاهی دبیر تشکیلات این سازمان دانشجویی داستان تازه ای در شکستن حریم قانون و انصاف نیست ،عده ای در خیال خام خود بر این باورند که با کشتار و بازداشت و نیز تهدید مکرر دانشجویان می توانند مسئله عیان شده استبداد را به ورطه فراموشی تاریخ رهنمون کنند.در حالیکه عنصر اگاهی بخشی در میان میلیون ها ایرانی تکثیر شده است و مستبدان بدانند مقاومت برای آزادی تا انتها ادامه دارد، که ماجرا به پایان خود نزدیک است.

و من الله الصابرین
روابط عمومی دفتر تحکیم وحدت
1388-10-10

1 نظرات:

Anonymous گفت...

بيش بينيم بابا بذار باد بياد!

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator