۱۳۸۸/۰۹/۱۴

بهزاد نبوي به زندان و سپس به بيمارستان منتقل شد

با پایان مرخصی ۱۰ روزه و به دلیل رعایت نکردن"مسائل لازم"!
بهزاد نبوی به بند ۲-الف اوین بازگشت

. بهزاد نبوی امروز صبح پس از پایان ۱۰ روز مرخصی، در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب حضور یافت و به دلیل عدم حضور قاضی صلواتی، رئیس شعبه مربوطه که در مرخصی به سر می برد، نبوی به رئیس دادگاههای انقلاب تهران مراجعه کرد.

در این ملاقات، به نبوی اعلام شده است که وی در دوره مرخصی رعایت مسائل لازم را نکرده و از جمله با افرادی غیر از اعضای فامیل خود دیدار کرده و طی این دیدارها به غیر از احوالپرسی، مسائل دیگری را نیز بیان کرده است. به این ترتیب از نبوی خواسته شد تا خود را به زندان اوین معرفی کند. مقارن ساعت ۱۰ صبح امروز، پس از مراجعه بهزاد نبوی به زندان اوین، مسئولان زندان او را تحویل گرفته و به بند ۲- الف هدایت کردند.

انتقال بهزاد نبوی به اوین درحالی صورت میگیرد که، این فعال سیاسی ۶۸ ساله در ماه آخر پیش از آزادی، به دلیل عمل جراحی و شرایط جسمی اش در بیمارستان خاتم الانبیا بستری بود.

بهزاد نبوي به بيمارستان منتقل شد

وکيل بهزاد نبوي از انتقال موکلش به زندان وسپس به بيمارستان خبر داد .

صالح نيکبخت در اين مورد اظهار داشت : امروز در حالي که 36 ساعت به پايان مرخصي 10 روزه نبوي مانده بود براساس درخواست قبلي دادگاه که بايد خود را معرفي مي کرد همراه همسرش به دادگاه انقلاب مراجعه کرد .

به گزارش آریا وي افزود: موکلم پس از اطلاع از دستور رييس شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامي داير بر معرفي خود به بند 2 الف در زندان اوين اين اقدام را انجام داد اما يک ساعت پيش به اوژانس بيمارستان خاتم الانبيا منتقل شد و در انتظار دستور پزشک مربوطه است .

صالح نيکبخت ادامه داد: با توجه به اينکه 3 پزشک بهزاد نبوي اعلام کرده اند که او نبايد به زندان بازگردد اينجانب موضوع را به رياست قوه قضاييه و دادستان کل کشور و دادستان تهران منتقل خواهم کرد.


0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator