۱۳۸۸/۰۹/۲۳

فحاشی مدافع سعید امامی به خاتمی، موسوی و خانواده بنیان‌گذار انقلاب

فحاشی مدافع سعید امامی به خاتمی، موسوی و خانواده بنیان‌گذار انقلاب


. ادامه راه سبز«ارس» به نقل از رویداد: حسینیان نماینده تندرو مجلس که از حامیان محمود احمدی نژاد در مجلس محسوب می گردد در ادامه سخنانی که در حرم امام خمینی بیان نمود مدعی شد: "دعوای ما با یک فرد به نام موسوی نیست، موسوی کوچکتر از آن است که امت حزب‌‌الله و نظام بخواهد با آن مقابله کند."

وی اضافه کرد:‌ "خاتمی هم ضعیف‌ تر، پست‌تر، کوچک‌تر و حقیرتر از آن است که این امت حزب‌الله و دانشجویان بیدار بخواهند با یک چنین شخص حقیری که چشمش به دست غرب است، مقابله کنند. حتی هاشمی هم کوچکتر از آن است که ما بخواهیم با وی مبارزه کنیم."

حسینیان در ادامه سخنانش رئیس مجلس خبرگان را مورد خطاب قرار داد و مدعی شد: "هاشمی تو بارها در فتنه اخیر به مقام معظم رهبری خیانت کردی و رهبری از تو حمایت کرد اما تو کینه خود را در مشهد نشان دادی و گفتی که اگر مردم رهبری را نخواهند باید برود اما در واقع مردم تو را نمی‌خواهند و این را بارها با شعارهای خود نشان داده‌اند. "

نماینده اقتدارگرای مجلس با نام بردن از بیت امام و سید حسن خمینی افزود: "سید حسن خمینی ، جنابعالی متولی حرم مطهر امام بزرگوار هستید و این افرادی که به حرم آمده‌اند مهمان‌های این حرم هستند؛ به همین دلیل جا داشت که شما در این جلسه شرکت کرده و به مهمانان امام (ره) خوش‌آمد می‌گفتید و باز هم به دامن انقلاب می‌آمدید. "

روح الله حسینیان، روحانی تندرو ، قاضی و از مقامات اطلاعاتی و سیاسی اقتدارگرای حکومت ایران است. وی در دستگاه اطلاعاتی با نام مستعار "خسرو خوبان" شناخته می شد. وی در اخرین انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۴۳۷ هزار رای از تهران به مجلس هشتم راه یافت. حسینیان در دوران وزارت ری‌شهری قائم مقام دادستان انقلاب اسلامی در وزارت اطلاعات بود. وی در ۴ اردیبهشت ۱۳۸۶ پیش از ورود به مجلس هشتم به عنوان مشاور سیاسی و امنیتی احمدی نژاد انتخاب شد .

1 نظرات:

رضا گفت...

حسینیان کجایی ، چراغت خاموش شده!

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator