۱۳۸۸/۰۹/۲۳

آیت‌الله بیات: هتک حرمت امام راحل و حرکت مشکوک صدا و سیما محکوم است

آیت‌الله بیات با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد:
هتک حرمت امام راحل و حرکت مشکوک صدا و سیما محکوم است


.
آیت‌الله بیات زنجانی ضمن محکومیت هتک حرمت بنیان‌گذار انقلاب و حرکت مشکوک صدا و سیما در این مورد بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرده است:


بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

هتک حرمت امام راحل عظیم الشأن و بنیانگذار جمهوری اسلامی در هر جا و به هر نحو که صورت گرفته باشد، محکوم است؛ اما و صد اما حرکت مشکوک صدا و سیمای رسمی کشور در پرو بال دادن و نحوه خبر دهی و اعلان این موضوع که موجب جریحه‌دار کردن احساسات پاک و انقلابی مردم گشته، شایستۀ محکومیت بیشتری است. آن چیزی که مایه تاسف است، اشاعه منکری است که به نظر در راستای توجیه کردن هدف با هر وسیله ای که همان سرکوب بیشتر رقیب در فضای ملتهب کنونی کشور است، می باشد.

چطور می توان باور کرد دانشجویانی که هنوز در شعارهایشان از نام امام(ره) و راه او دفاع می کنند و این موضوع را هم برای خود افتخار می دانند، دست به چنین اقداماتی بزنند در حالیکه افرادی در طول چند سال گذشته، مستقیم و غیر مستقیم با ارائه نظرات و پیاده کردن اهدافی، به نبرد با معمار کبیر انقلاب برخواسته اند و حتی به بیت آن بزرگوار هم رحم نکردند و عجیب اینکه امروز آنان مدعی دفاع از آن پیر فرزانه در برابر کسانی شده اند که در دوران رژیم پهلوی، تنها جرمشان دفاع از آن امام همام(ره) بوده است.

انقلابیون طعنه های برخی از این مدعیان در حین آزادی از زندان های رژیم گذشته را به خاطر دارند که حرکات انقلابی و رهبری امام را به سخره می گرفتند. جای سئوال است که چطور افرادی که زمینه توهین به مراجع معظم تقلید در روزنامه ها و سایت های خبری شان را باب کردند و عباراتی در شان خود را به آنان نسبت داده و فرزندان معنوی امام(ره) را مورد بدترین حملات و بی مهرهی ها قرار دادند، امروز داعیه آنها دردفاع از امام(ره)، گوش فلک را کر کرده است. ایرانیان مسلمان و دانشجویان فرهیخته آنان، تمام مشکلات بوجود آمده در کشور را ناشی از فاصله گرفتن از امام(ره) و اندیشه های والای او می دانند و چطور می توان این حرکت مشکوک را به آنان نسبت داد؟

آحاد دانشجویان دانشگاهها، طلاب حوزه‌های علمیه و مردم متشرّع کشورمان را به هوشیاری و عقلانیت در برابر ابزارهای رسانه‌ای داخلی و خارجی فرامی‌خوانم و برادرانه از ایشان می‌خواهم که عشق به معصومین و امام عصر علیهم‌السلام و علاقۀ خود به امام راحل و جمهوری اسلامی را خرج منفعت طلبی‌ها و قدرت طلبی‌های سیاسیون نکنند؛ در تجمّعات و مراسمی که در ماه محرّم، پیش و پس از آن به نام سیّد و سالار شهیدان(ع) تشکیل می‌شود، هوشیار و آگاه باشند و در درک و دریافت پیام حقیقی عاشورا و نهضت حسین ابن علی علیهم السلام بکوشند و آزادگی و ایستادگی و حق طلبی آن امام همام و خواهر گرانقدرش را پاس بدارند.

و سَیعلمُ الذینَ ظَلموا أیَّ مُنقلبٍ یَنقَلِبون
اسدالله بیات زنجانی
قم المقدسه، ۲۵ ذی الحجه ۱۴۳۰

مصادف با بیست و دوم آذرماه ۸۸

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator