۱۳۸۸/۱۰/۰۷

دستپاچگی کودتاگران از واکنش سبزها نسبت به شهادت خواهرزاده مهندس موسوی

دستپاچگی کودتاگران از واکنش سبزها نسبت به شهادت خواهرزاده مهندس موسوی
 
 
. لجن پراكني فارس؛ بازوی رسانه ای دولت کودتا با انتشار خبری مبنی بر شهادت خواهرزاده مهندس موسوی به دست تیم های ترور! تلاش کرد تا خشم مردم سبز نسبت به این موضوع را مهار کند و نیروی انتظامی دولت کودتا را در این ماجرا بیگناه جلوه دهد.
 
به گزارش نوروز، در خبر خبرگزاری کودتاگران آمده است: "تیم‌های ترور ضدانقلاب در اقدامی مشکوک یکی از نزدیکان میرحسین موسوی را به قتل رساندند. این اقدام مشکوک در حالی صورت گرفته است که گزارش ها حاکی از استفاده از اسلحه مخصوص تیم های ترور در این اقدام مشکوک دارد، چنانکه نوع سلاح و گلوله استفاده شده در این حادثه، نوعی خاص و کمیاب از گلوله و سلاح مخصوص تیم های ترور است."
 
لجن پراكني کودتا که به خوبی از میزان انزجار مردم ایران نسبت به گروه منافقین مطلع است، تلاش کرده تا شهادت "سیدعلی موسوی" را به گروه منافقین(مجاهدین خلق) نسبت داده و نیروی انتظامی و لباس شخصی ها را از این جنایت و کشته شدن دست کم 4 نفر دیگر از هموطنان سبزمان مبرا نشان دهد.
فارس در همین رابطه آورده: "همچنین گفته می‌‌شود بیش از ده نفر از اعضای کددار سازمان منافقین در اغتشاشات امروز بازداشت شده اند." و افزوده است: "پیش از این نیز مسئولین امنیتی کشور در جریان روزهای منتهی به 16 آذر از دستگیری برخی تیم‌های ترور که با هدف قتل و ایجاد درگیری سیاسی سازماندهی شده بودند خبر دادند."
 
بازوی رسانه ای کودتا آورده: "اما در این حادثه مشکوک آنچه بیش از همه قابل توجه بوده است، انتخاب خواهرزاده موسوی در میان جمعیت امروز حاضر در خیابان انقلاب است، انتخابی که اتفاقی به نظر نمی رسد. خواهرزاده میرحسین موسوی در اغلب تجمعات پس از انتخابات حاضر بوده و از این رو هدفی نشاندار برای تیم های ترور بوده است."
 
لجن پراكني فارس این خبر را دقایقی پس از بامداد بر روی خروجی خود قرار داده است.

مردم تهران ديشب پس از پشت سرگذاشتن حوادث عاشورای خونین، در هنگام شام غریبان در برابر بیمارستانی که خواهرزاده میرحسین موسوی به آنجا منتقل شده بود، تجمع کردند و با شعار "میرحسین تسلیت تسلیت" با مهندس موسوی ابراز همدردی کردند.
 

طنین الله اکبر سبزها تهران را لرزاند
ابراز همدردی مردم تهران با مهندس موسوی

مردم تهران ديشب بدون برنامه ریزی و هماهنگی قبلی یکصدا فریاد "الله اکبر" و "یاحجت ابن الحسن ریشه ظلم رو بکن" سردادند.

به گزارش ارس، در اکثر نقاط تهران همچون، امیرآباد، یوسف آباد، پاسداران، نیاوران، عباس آباد، سیدخندان، فرشته، ولنجک، الهیه و... فریاد الله اکبر ملت سوگوار، تهران را لرزاند.

نکته جالب توجه در الله اکبر گویی ديشب مردم تهران، این بود که حتی مردم نقاط و محله هایی از شهر که مدتها بود در سکوت شبانه به سر می بردند امشب یکصدا علیه برخوردهای وحشیانه ماموران کودتا با مردم عزادار که منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان در تهران شد، الله اکبر سر دادند.

مردم تهران همچنین با شعار "میرحسین میرحسین تسلیت تسلیت" با مهندس موسوی ابراز همدردی کردند.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator