۱۳۸۸/۰۹/۱۰

فرزند شهيد باکری: اگر پدر و عمويم زنده بودند اكنون در زندان بودند + ویدئو

ويدئوي سخنان فرزند شهید باکری در دانشگاه تهران
(۹ آذر ۱۳۸۸)


دختر شهيد حميد باكری:
اگر پدر و عمويم زنده بودند اكنون در زندان بودند


. ادامه راه سبز«ارس»: روز دوشنبه نهم آذر ماه در تالار شيخ مرتضی انصاری دانشکده حقوق دانشگاه تهران؛ مراسمی با عنوان "بسيجی واقعي همت بود و باکری" از سوی بسيج اين دانشکده از ساعت ۱۵ برگزار گرديد که در جريان تريبون آزاد آن دختر شهيد حميد باکری به شدت از سوء استفاده اي که امروزه حکومت از نام شهيدان می کند اعتراض کرد.

"آسيه باکری" فرزند شهيد حميد باکری از فرصت تريبون آزاد استفاده کرده و در سخنانی به شدت از رفتار و اقدامات بسيجيان در برخورد با مردم معترض به نتيجه انتخابات انتقاد کرد. آسيه باکری به انتقاد از رفتار سران نظام نسبت به خانواده باکری به خاطر اظهار نظرهايی که در حمايت از مردم کرده بود، پرداخت و در پايان صحبتهای خود گفت: اگر پدر و عمويم زنده بودند مطمئنا جناياتی که بسيجيان در جريان انتخابات بر ضد مردم انجام دادند را تحمل نمی کردند و اکنون در زندان هاي رژيم به سر مي بردند.

اين سخنان آسيه باکری به شدت مورد استقبال دانشجويان آزاده ای قرار گرفت که در انتهای سالن نشسته بودند؛ ولي بسيجيان که خود متولي برگزاری مراسم بودند در چند مورد با ايجاد سر و صدا سعي داشتند مانع از سخنراني وی شوند و حتي يکی از آنها شروع به فحاشی به خانم باکری نمود که با عکس العمل بقيه دانشجويان روبرو شد.

خانم باکری پس از گفتن صحبت هايش مراسم را ترک کرد.

دانلود در فرمت 3gp "اینجا" با حجم کم و مناسب موبایل (۲.۶مگ)
دانلود در فرمت flv "اینجا" مناسب اینترنت و کامپیوتر (۴.۳مگ)

جهت دانلود با فرمت mp4 روی عکس زیر کلیک کنید (۷.۸مگ)

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator