۱۳۸۸/۱۰/۰۸

اطلاعیه دفتر آيت الله دستغيب در خصوص حرمت شکنی از حوزه علمیه ابوصالح

اطلاعیه دفتر آيت الله دستغيب در خصوص حرمت شکنی از حوزه علمیه ابوصالح

. ادامه راه سبز«ارس»: لباس شخصی ها امروز همزمان با مسجد قبای شیراز به حوزه علمیه ابو صالح و بیت آیت الله دستغیب نیز حمله کردند. بدين منظور دفتر حضرت آیت الله سیدعلی محمد دستغیب طي اطلاعيه اي كه در سايت معظم له قرار گرفته است، حركت مذبوحانه جمعی از افراد آشوبگر که به زعم خود، خود را مدافع نظام می‌دانند را نسبت به حرمت شكني آنان به حوزه علميه ابوطالح و مسجد قبا شيراز و نيز ضرب و شتم طلاب و مردم را محكوم و خواستار رسيدگي مسئولين امر به برخورد با عاملین اين حرمت‌شکنی‌ شد.

متن اين اطلاعيه بدين شرح است:

بسمه تعالی

«انّا لله و انّا الیه راجعون»

با کمال تأسّف و تأثّر به اطّلاع مردم مؤمن و شریف می‌رساند که در ماه حرام و سالروز شهادت سید الساجدین امام زین العابدین(علیه السلام) جمعی از افراد آشوبگر که به زعم خود، خود را مدافع نظام می‌دانند، در حضور بعضی از مسئولین شهر و مسئولین نظامی و انتظامی، حرمت حوزۀ علمیۀ ابوصالح(عج) و مسجد قبا (پایگاه اصیل انقلاب اسلامی) را شکسته و اقدام به تخریب و هتک حیثیت نمودند.

همچنین در اقدامی هماهنگ به دفتر و بیت حضرت آیت‌الله سیّدعلی محمّد دستغیب (مدّ ظلّه العالی) حمله کرده و بعضی از روحانیون که از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس بوده‌اند را مجروح نموده‌اند که حسب الامر معظم له طلاب و اصحاب مسجد هیچ‌گونه عکس‌العملی نشان نداده‌اند و از نیروی انتظامی خواستند که امنیت را برقرار نماید.

بدین وسیله این حرکات مذبوحانه را محکوم کرده و از مسئولین امر برخورد با عاملین و ممانعت از تکرار این‌گونه حرمت‌شکنی‌ها را خواهانیم.

دفتر حضرت آیت الله سیدعلی محمد دستغیب

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator