۱۳۸۸/۱۰/۱۰

وضعیت فوق العاده در دانشگاه های مشهد، دانشجویان مجروح مفقود شده اند

وضعیت فوق العاده در دانشگاه های مشهد:
دانشجویان مجروح مفقود شده اند

. ادامه راه سبز«ارس»: امروز پنجشنبه ، یک روز پس از حمله خونین به دانشگاه آزاد مشهد که منجر به زخمی شدن دهها دانشجو و شهادت احتمالی دو دانشجو این دانشگاه شد، نیروهای یگان ویزه ، امنیتی و ارذل و اوباش موسوم به انصار، دانشگاه را محاصره کرده اند و هر لحظه احتمال حمله مجدد آنان به این دانشگاه می رود.

به گزارش جرس، تعدادی از دانشجویان بازداشتی روز گذشته این دانشگاه هم اکنون آزاد شده اند ، اما از وضعیت دیگر دانشجویان بازداشتی و خصوصا دانشجویان مجروح که به طرز وحشیانه ای با ماشین های دولتی از دانشگاه خارج شدند ، اطلاعی در دست نیست.

شب گذشته در اعتراض به حمله خونین به دانشگاه آزاد مشهد ، دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد نیز تجمعات خودجوش و محدودی در صحن این دانشگاه برگزار کردند. دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد برای اعتراضات گسترده در امروز و روزهای آینده فراخوان هایی در این دانشگاه پخش کرده اند. وضعیت اطراف دانشگاه فروسی و خیابان های اطراف آن نیز به شدت امنیتی گزارش شده است. حضور گسترده نیروهای سرکوبگر یونیفرم پوش و امنیتی اطراف دانشگاه هی فردوسی و آزاد مشهد به وضوح قابل مشاهده است.

دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد هم اکنون در حال جمع شدن جهت اعتراض به وقایع دیروز در این دانشگاه هستند.

برخی از فعالین دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد که هنوز بازداشت نشده اند همراه با برخی از اساتید این دانشگاه به دنبال مشخص شدن وضعیت دانشجویان بازداشت شده و مجروح حادثه دیروز حمله خونین به این دانشگاه هستند.

عدم اطلاع رسانی در مورد دانشجویان این دانشگاه که توسط نیروهای امنیتی و انصار با ضربات چاقو وقمه مضروب شدند و سپس از دانشگاه ربوده شدند ، احتمال به شهادت رسیدن دو دانشجو دختر این دانشگاه را تقویت می کند. این دو دانشجو که از ناحیه گردن زخمی شده بودند در حالی که بیهوش و غرق در خون بودند توسط نیروهای لباس شخصی به مکان نامعلومی منتقل شدند.

مسئولان امنیتی و قضایی مشهد همچنان درقبال این حادثه سکوت کرده اند و با حمایت از مهاجمین به این دانشگاه ، دانشجویان دانشگاه های مشهد را به شدت خشمگین کرده اند.

==========
پيوندهاي مرتبط با اين مطلب:
» گروهگ محارب انصار حزب‌الله دانشگاه آزاد مشهد را به خاک و خون کشيد+ ويدئو

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator