۱۳۸۸/۱۰/۰۹

اظهارات احمدي مقدم: ماشين پليس دزدي بود!

اظهارات مهم فرمانده نیروی انتظامی کشور:
500 نفر را در عاشورای تهران دستگیر کردیم

. ادامه راه سبز«ارس»: به گزارش فارس، اسماعيل احمدي مقدم امروز در جمع خبرنگاران گفت: دوره مدارا با آشوبگران و اغتشاشگران تمام شده و از اين به بعد هر كس در اين گونه تظاهرات شركت كند پليس برخورد شديد و قاطعي خواهد داشت. علاوه بر اين دستگاه قضايي هم شدت برخورد خود را افزايش داده است.

فرمانده نيروي انتظامي تأكيد كرد: دوره مدارا تمام شده و چشم فتنه را كور خواهيم كرد. هر كس در اين گونه تظاهرات شركت كند با برخورد قاطع پليس مواجه خواهد شد.

سردار احمدي مقدم افزود: افرادي كه در اغتشاشات دستگير شوند با آنان به عنوان مجرم برخورد قاطع خواهيم كرد و عمل افرادي كه در تجمعات آشوبگران شركت كرده و موجب ناامني مي‌شوند، محاربه است.

120 نيروي پليس مجروح شدند

فرمانده نيروي انتظامي اعلام كرد در حوادث روز عاشورا 120 نفر از نيروهاي پليس به درجات مختلف مصدوم شدند كه 60 نفر از آنان در بيمارستان بستري هستند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: در حوادث روز عاشورا 2خودرو و چند موتورسيكلت پليس توسط آشوبگران به آتش كشيده شد و آشوبگران وسايل مردم از قبيل موتورسيكلت، خودرو، مغازه‌ها، بانك‌ها و اموال عمومي‌ را به آتش كشيده و خسارت وارد كردند.

خودروي پلیس سرقتی بود!

احمدي‌مقدم در پاسخ به سئوالي در رابطه با تصاويري در سايت‌هاي اينترنتي و زير گرفته شدن برخي افراد از سوي خودروهاي نیروی انتظامی گفت: هيچ تصويري وجود ندارد و شما هم دروغ نگوييد و حق نداريد ديگر سئوال‌هاي دروغ بپرسيد.

وي اظهار داشت: روز عاشورا آشوبگران با استفاده از يك خودروي سرقتي 2 نفر را زير گرفته و كشتند. تلاش براي يافتن اين افراد ادامه دارد كه هدفشان ضربه زدن به انقلاب بود.

(ارس: جناب احمدي مقدم گيريم كه خودروي پليسي كه در چهارراه كالج اقدام به زير گرفتن مردم كرد سرقتي بود ، اما آيا ميتوانيد دو خودروي ديگر نيروي انتظامي كه به سپر گاردهاي ضد اقتشاش مجهر بودند و در فيلم كاملا قابل مشاهده است " مشاهده فيلم اينجا" و به طرز وحشيانه در ميدان وليعصر ملت را مانند بلدوزر زير ميگرفتند را سرقتي ناميد؟!!! واي به حالتان كه چكونه جواب خدا را در آن دنيا خواهيد داد!) (راستي! خودروهاي مخصوص اقتشاش كه در يزد و در روز 16 آذر مردم را زير مي گرفتند هم سرقتي بود! "مشاهده فيلم اينجا". برادر عزيز كشتار ملت كه شاخ و دم ندارد!، با سلاح گرم نشد با سلاح سرد، گوله نشد با ماشين، با ماشين نشد با باتوم، با باتوم نشد با قمه، با قمه نشد با... فقط مهم اين است كه به دستور كشتار ملت اعتراف كنيد ، كه مردانگي اين را هم نداريد! و با ذلت به دروغ پناه آورده ايد!)

فرمانده نيروي انتظامي در رابطه با نحوه كشته شدن افراد در روز عاشورا و كشته شدن يك يا دو نفر با اسلحه ساچمه‌اي گفت: پليس هم در دفاع از خودش مجاز به استفاده از ابزارش است و هيچ جاي دنيا نداريم كه پليس مجروح شود از اين رو در صحنه‌هاي بعدي پليس با اقتدار بيشتري برخورد مي‌كند.

وي اذعان كرد كه اسلحه‌ ساچمه‌اي جزو سلاح‌هاي ضد شورش پليس است.

سردار احمدي مقدم ادامه داد: در مورد علت مرگ كشته شدگان روز عاشورا منتظر نظر نهايي پزشك قانوني هستيم.

فرمانده ناجا اذعان كرد: سيد علي موسوي خارج از منطقه آشوب توسط سرنشينان يك خودرو ترور شده است كه تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

(ارس: آقاي احمدي مقدم!، براساس گزارش شاهدان عینی، روز عاشورا حوالی ساعت 1 تا 2 بعدازظهر یک اتومبیل پاترول مشکی رنگ به شماره ۷۵۲م۸۷ – ایران۱۱ با چهار سرنشین لباس شخصی با سرعت هرچه تمام تر به سمت مردمی که در خیابان حضور داشتند یورش برد که شادمانابتدا دونفر را زیر گرفت و از روی یکی از آنها به طور کامل رد شد، نفر کنار راننده هم مسلح به کلت بوده و در طول حرکت ، چند گلوله به سمت مردم شلیک کرد و سپس طول خیابان شادمان را به همین صورت طی کرده، دور زد به سمت خیابان آزادی برگشت. بعد از رفتن پاترول چند نفر زخمی و تیرخورده روی زمین افتاده بودند که مردم به کمک آنها رفتند. با توجه به شواهد خواهرزاده میرحسین موسوی هم در همین منطقه تیر خورده و به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش دو یا سه موتورسوار نیز اتومبیل پاترول را همراهی می کردند و هزاران نفر مردمی که در خیابان شادمان حضور داشتند شاهد این صحنه بوده و برخی حتی می توانند چهره ضارب را شناسائی کنند.

گفتنی است سرنشینان اتومبیل فوق بعد از انجام این جنایت وارد اتوبان یادگار شده، در لاین شمال به جنوب توقف کرده و با نیروهای بسیجی مستقر در محل به گفتگو پرداخته اند و بسیاری از اتومبیل هایی که در ترافیک اتوبان یادگار بودند نیز این خودرو و سرنشینان آن را دیده اند.

طبق مشاهدات شاهدان عینی، شخص ضارب که با کلت به مردم شلیک می کرد جوانی 19-20 ساله با ریش و سبیلی کم پشت و هنوز سبز نشده بوده و لباس کرم رنگ به تن داشته است.)

دستگيري 500 نفر در اغتشاشات روز عاشورا

وي اظهار داشت: در حوادث روز عاشورا پليس 500 نفر از اغتشاشگران را دستگير كرد اما ممكن است برخي از اين افراد آزاد شده باشند. البته وزارت اطلاعات و ديگر ضابطان هم دستگيري‌هايي داشته‌اند.

فرمانده نيروي انتظامي در پاسخ به سؤال خبرنگاري مبني بر وجود فيلم مبني بر زير گرفتن مردم توسط ماشين پليس گفت: نبايد حرف بي‌ربط زده شود. بايد تصاوير و مدارك خود را ارائه كنيد. اين گونه نيست كه سؤالي دروغ بپرسيم و سوء استفاده كنيم.

سردار احمدي مقدم تاكيد كرد: هيچ تصويري در خصوص زير گرفتن مردم توسط خودرو پليس وجود ندارد!

(ارس: آقاي مقدم فقط اين دو فيلم براي اثبات دروغگويي شما كافيست! "اين" و "اين")

وي در پاسخ به سؤال ديگري مبني برورود نيروهاي پليس به خبرگزاري ايسنا اظهار داشت: قرار نيست پليس براي تعقيب آشوبگران و مجرمان مجوز ورود بگيرد، پليس براي برخورد با مجرمان در طي روز مي‌تواند به هر مكاني وارد شود و احتياجي به مجوز نيست.

وي در ادامه افزود: خبرنگار و رسانه براي پليس محترم است اما آشوبگران نبايد وارد هر ساختماني شوند و در آنجا احساس امنيت كنند. اگر آشوبگر و مجرم از دست پليس فرار كند مي‌توانيم براي تعقيبش وارد هر مكاني شويم. با مطرح ساختن چنين سؤالاتي و به راه انداختن فضاسازي رسانه‌اي براي پليس مشكل فراهم نكنيد.

وي اظهار داشت: برخورد پليس از اين به بعد شديدتر خواهد شد.

12 نظرات:

Anonymous گفت...

آقاي احمدي مقدم

حتما شما انسان شريفي هستيد و دروغ نميگوييد! اما يه جاي جد و آباد آدم دروغگو

همیشه سبز گفت...

اتفاقا راست میگه پشت فرمان هم موسوی نشسته بود خودم دیدم اسنادش هم موجوده .

بسيجي سبز گفت...

حكومت استبداد ميخواهد بار ديگر بمانند سال 60 و 67 و به منظور ايجاد رعب وحشت دست به اعدامهاي فله اي و به عنانوين واهي بزند

به گزارش تابناك و رسانه هاي وابسته به حكومت:

اعدام قریب الوقوع چند اغتشاشگر ظهر عاشورا

چند نفر از هتاکان و اغتشاشگران ظهر عاشورا بزودی به دار آویخته خواهند شد.

یک مقام آگاه با اعلام این خبر به خبرنگار جهان گفت: با توجه به شواهد و اسناد گوناگون چند نفر از بازداشت شدگان حوادث ظهر عاشورا به اتهام محاربه با اسلام و انقلاب محاکمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه برخی از این افراد جزء نیروهای گروهک تروریستی منافقین هستند گفت: چنانچه اتهام این افراد در دادگاه ثابت شود، محاربان به مجازات اعدام محکوم خواهند شد.

گفتنی است شنیده شده پرونده این افراد به صورت ویژه و با فوریت رسیدگی خواهد شد و احتمالا تا چند روز آینده شاهد حکم دادگاه خواهیم بود.

لازم به ذکر است طبق اطلاعیه دادستانی تهران 300 نفر از اغتشاش گران و اراذل و اوباش در جریان اغتشاشات ظهر عاشورا بازداشت شده اند.
========
لعنت خدا بر قدرتپرستان
ملت با اعتقاد راسخ يه راه سبزش و تا اجراي كامل بند بند قانون اساسي محكمتر از هميشه ايستاده است.

راه شهداي سبز عاشوراي خونين ادامه دارد و بزودي درست دروغگويان و ستمكاران و قدرت پرستان كه نان شان از دست درازي به بيمت المال بدست مي آيد را از اين ميهن پاك براي هميشه كوتاه خواهد كرد.

يا حسين

محبت گفت...

گيريم در ماه محرم الحرام هم ميزنيد و مي بريد و ميكشيد!، با كودكان در گهواره چه ميكنيد؟!

به قول امام راحلمان حاميان من اكنون در گهواره هستند

Anonymous گفت...

تو رو خدا بگین که این کارای عاشورا ، کار ما نبود !!
بعضی از حامیان جنبش سبز داره باورشون میشه که این حرمت شکنیها از طرف طرفدارای میرحسین بوده !!
خواهشا رو این موضوع یکم بیشتر وقت بزارین !!
خواهش میکنم

Anonymous گفت...

یه اس ام اس برام اومد که کروبی در حال فرار از کشور دستگیر شد !!
حقیقت داره ؟؟؟

ملت سبز گفت...

دوست عزيز ناشناس و نگران حرمت شكني!

اگر منظور از حرمت شكني اهانت به بت اعظمشان و يزيد زمان بود! پس حضرت ابراهيم حسين ابن علي از اولين حرمت شكنان تاريخ بوده اند!

حرمت شكنان آناني هستند كه در ماه محرم الحرام دستور كشتار مردم را داده اند و اقدام به خونريزي و كشتار مردم كردند و همهء مان حضور داشتيم و به عينه ديده ايم. پس نگران ملت نباشيد كه بسيار هوشيار تر از آنچه كه فكر ميكنيد هستند و گول كودتاچيان را نمي خورند و حنايشان براي مردم ديگر رنگي ندارد

يا علي

Anonymous گفت...

بيين آقاي ناشناس اتفاقا يه اس ام اس هم براي من اومد كه سيدعلي به درك واصل شده!!

حقيقت داره؟؟؟

Anonymous گفت...

جاتون خالي امروز عده اي حيدر حيدر گو در پشت سيدعلي صف كشيده بودند!

شهروند یزد گفت...

البته فیلم یزد مال 16 آذر نیست و مال 25 خرداد در روبروی خیابان فلسطین یزد است. این آقایان از اول این کاره بودند ولی این فیلم دیر روی اینترنت قرار گرفت و اشتباها فکر کردند مال 16 آذره

Anonymous گفت...

بابا من خودم سبزم !! چرا اینجوری حرف میزنی رفیق !؟
من منظورم اون جریانی بود که میگفتن زدن رقصیدن و ...
در مورد کروبی ام من باور نکردم ولی گفتم بپرسم که مطمئن شم ...
در ضمن من علیرضا هستم !!

لعنت بر يزيد! گفت...

عليرضا جان

ميگفتن و ميگن و خواهند گفت با آن چيزي كه اتفاق نيفتاه هزاران هزار كرور فاصله وجود داره. اگر ميتوانند يك مورد نشان درهند كه وسط صحنه كربلاي خونين تهران كسي زد و رقصيد درسته. با بوق كرنا كه نميتوان حكومت كرد. خوبه كه خودمان در صحنه حضور داشتيم و ديديم چه گذشته و صدها فيلم در اينترنت گوياي آن بوده و حال مثل هميشه سيماي دروغ و رسانه هاي وابسته به كذابين همه چيز را ميخواهند وارونه نشان دهند و كشتار و شهيد نمودن بيش از 37 تن از هموتنانمان را در ماه محرم الحرام سرپوش بگذارند. ذهي خيال باطل

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator