۱۳۸۸/۱۰/۰۲

راهپیمایی هواداران دولت در اصفهان آغاز شد

راهپیمایی هواداران دولت در اصفهان آغاز شد

. در پی اعتراض گسترده مردم شهر اصفهان نسبت به لغو مراسم بزرگداشت آیت الله العظمی منتظری در این شهر، حامیان دولت نیز آغاز به راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار جرس از اصفهان، این گروه که جمعیتی اندک شامل نیروهای بسیج و سپاه شهر اصفهان هستند راهپیمایی ود را به سمت مسجد سید این شهر آغاز کردند.

این گروه اندک همچنین شعارهایی چون:" این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" سر می دهند.

1 نظرات:

Anonymous گفت...

مهندس موسوی از ریاست فرهنگستان هنر برکنار شد.

مراسم سوم و هفتم آیت الله م ن ت ظ ر ی لغو شد.

نامه به فعالین سیاسی در خصوص بازداشت شدن در صورت حضور در تشییع پیکر آیت الله.

جداً شما هیچ شباهتی بین هیتلر،بن لادن،صدام،طالبان،محمدرضا شاه و عوامل ر ژ ی م نمی بینید.(د ی ک ت ا ت و ر بودن که اسم نداره ممکنه کسی کمونیسم د ی ک ت ا ت و ر باشه یا کسی فاشیست باشه و ممکنه کسی از طریق به کثافت کشیدن دین و سوءاستفاده از احساسات مذهبی مردم دی کت اتوری کند که البته مورد آخر از همه بدتره.

امروز در مسجد سید اصفهان از طرف امام جمعه پیشین اصفهان مراسمی برگزار شد که از طرف دولت ک و د ت ا لغو شد.این کار آنها تیشه ای سهمگین به ریشۀ ر ژ ی م بود تا ماهیت د ی ک ت ا ت و ر ی خود را بهتر بروز دهند.

و محبوب مردم را نزد مردم محبوب تر کرد.ای کسانی که هنوز در انتخاب راه تردید دارید آیا جای شکی باقی مانده؟
دکتر شریعتی: آنها فقط از «فهمیدن» تو می‌ترسند.
از «تن» تو هر چقدر هم که قوی باشد،ترسی ندارند. از گاو که گنده‌ تر نمی‌شوی، میدوشندت! از خر که قوی‌تر نمی‌شوی، بارت می‌کنند! از اسب که دونده‌ تر نمی‌شوی، سوارت می‌شوند!، اما آنها فقط از «فهمیدن» تو می‌ترسند...

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator