۱۳۸۸/۰۹/۱۱

دیدار موسوی و رهنورد با خانواده های جواد امام و دکتر سلیمانی + عکس


دیدار میرحسین موسوی با خانواده دکتر داوود سلیمانی

به گزارش وبلاگ«داوود سلیمانی را آزاد کنید»، در این دیدار خانواده دکترسلیمانی به تشریح اتفاقات روی داده در۵ ماهه گذشته از جمله نحوه دستگیری ایشان ، روند طی شده پرونده ایشان تا این لحظه و وضعیت عمومی دکتر سلیمانی در زندان اشاره نمودند.


در پایان مهندس موسوی ضمن تقدیرازایستادگی دکتر سلیمانی درمقابل بازجویان و پایداری در راه اعتقادات ایشان برایشان آرزوی سلامتی و آزادی هرچه سریعتر را نمودند.

دیدار میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با جواد امام و خانواده اش

میر حسین موسوی به همراه زهرا رهنورد شب گذشته با حضور در منزل جواد امام با او و خانواده اش دیدار و گفت و گو کردند.


جواد امام رئیس ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در تهران بود که پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد در تاریخ ۲۴ خرداد ماه در منزل خود بازداشت و به مدت ۹۳ روز در زندان اوین بازداشت بود.


امام از جمله کسانی بود که روز ۱۷ مرداد – حدود دو ماه پس از بازداشت – به همراه گروه دیگری از اصلاح طلبان در جلسه ی علنی دادگاه چهارم که هیچ ارتباطی با محاکمه و موارد اتهامات ایشان نداشت آورده شد و مدتی بعد با قرار وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

رییس ستاد انتخاباتی موسوی در تهران گزارشی از نحوه بازداشت ، مراحل بازجویی در زندان و حضورش در دادگاه دسته جمعی به همراه جمع دیگری از اصلاح طلبان ارائه کرد.امام گفت که حدود دو ماه در انفرادی بوده و درخصوص ۳۰ سال عملکردش در عرصه های مختلف نظام که بخشی از آن در دوران دفاع مقدس و در جبهه ها گذشته مورد بازجویی قرار گرفته است.


مهندس موسوی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تمام چهره های شناخته شده سیاسی که بعد از انتخابات بازداشت شدند گفت:اگر افراد زندان و شرایط آن را تحمل کرده و ایستادگی کردند به دلیل صداقت و اعتقادات قویشان بود.

1 نظرات:

Anonymous گفت...

http://akhar.pib.ir/pages/negh.html
با سلام . بد نیست اگرسری بزنید و کامل مطالعه فرمایید .........

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator