۱۳۸۸/۰۹/۲۴

آیت‌الله‌ دستغیب: میرحسین و همراهانش هیچ وقت به امام بی‌احترامی نمی‌کنند

آیت‌الله‌ دستغیب: میرحسین و همراهانش هیچ وقت به امام بی‌احترامی نمی‌کنند


. ادامه راه سبز«ارس»: آیت الله سید علی محمد دستغیب در واکنش به جریان مشکوک پاره نمودن عکس امام خمینی در جریان اعتراضات دانشجویی در 16 آذر امسال این اقدام و حمله به دانشجویان را توامان محکم نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله دستغیب، این مرجع تقلید اظهار داشت:« این اتفاقات ادامه آن خلاف شرعها وخلاف قانونهای بعد از انتخابات 22 خرداد می باشد و مطلب تازه ای نمی باشد؛ پناه بر خدا وقتی آن زندان کردن ها و آن اعترافات آنچنانی پیش می آید قهرا یک همچین اتفاقاتی هم ممکن است روی دهد؛ البته ما این اتفاقات را از ناحیه هر کس که باشد محکوم می کنیم.»

نماینده فارس در مجلس خبرگان تصریح کرد:«عکس حضرت امام برای ما محترم می باشد؛ هر چند که خود ایشان فرمودند: اگر عکس بنده را پاره کردند مهم نیست؛ مهم این است که قرآن وسنت را حفظ کنید.همه اصرار ما بر این است که قانون اساسی اجرا شود و کسی هم مخالفتی با این قانون ندارد؛ چه آنهایی که به آقای موسوی رای دادند یا آنها که به دیگری رأی دادند، همه قانون اساسی را قبول دارند؛ در این قانون اساسی هم در باره ولایت فقیه و هم مجلس شورای اسلامی و هم شورای نگهبان و ریاست جمهوری و ... صحبت شده است؛ اگر بنا باشد که قانون اساسی زیر پا گذاشته شود چیزی برای ما نمی ماند. همانطوریکه بنده در مجلس خبرگان رهبری هم این مطلب را تذکر دادم و واقع مطلب نیز همین است.»

آیت الله دستغیب افزود:« آقای مهندس میرحسین موسوی واقعا آدم مخلصی هست؛ آدم متدیّنی هست؛ یک آدمی است که بنده روی ایشان شناخت دارم؛ ایشان از چاکران حضرت امام هستند؛ نه ایشان و نه آنهایی که دنباله رو ایشان هستند، هیچ وقت بی احترامی نسبت به حضرت امام نمی کنند؛ منتهی حرف ایشان و آقای کروبی این است که به قانون اساسی عمل شود. بنده تمام سخنرانیهای آقای موسوی را مطالعه کرده ام یک جمله اش را نمی توانید پیدا کنید که ایشان بر خلاف رهبری حرف زده باشند.»

نماینده مجلس خبرگان با انتقاد از عملکرد نهادهای دولتی گفت:« نکته ای که قابل تامل است اینکه با وجود این همه دستگاههای ارتباطی می توانستند این شخصی را که به حضرت امام جسارت کرده، پیدا و مؤاخذه نمایند؛ اما این کار را نکردند.نه از بنده و نه از طلبه هایمان توهینی نسبت به حضرت امام(ره) صادر نشده است. برادران ما به عشق امام خمینی(ره) و اسلام، از همین مسجد به جبهه ها رفتند و جان خود را تقدیم انقلاب کردند.»

آیت الله دستغیب در پایان افزود:« ما این اتّفاقات را از همان اول محکوم می کنیم؛ از همان اول که دانشجویان عزیز ما را مورد ضرب وشتم قرار دادند.»

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator