۱۳۸۸/۰۹/۲۶

میرحسین موسوی: به نفع کشور است که برای صدور مجوز راهپیمایی جواب مثبت داده شود

میرحسین موسوی:
به نفع کشور است که برای صدور مجوز راهپیمایی جواب مثبت داده شود


. ادامه راه سبز«ارس»: پیرو سوالات مکرر حامیان جنبش سبز در مورد این که آیا میرحسین موسوی در مراسم تعیین شده در روز جمعه 27 آذر شرکت خواهد کرد یا خیر، موسوی در گفتگویی کوتاه اظهار داشت که "منتظر جواب رسمی به درخواست مجوز راهپیمایی هستیم".

موسوی در گفتگویی با کلمه ضمن تاکید بر محکومیت توهین به بنیان‏گذار انقلاب گفت: "اصل توهین صورت گرفته نسبت به حضرت امام حرکتی مشکوک است که قطعا مورد انزجار همه اقشار مردم قرار دارد. با توجه به التهاب موجود در فضای جامعه‏، مجمع روحانیون مبارز و همچنین حضرت حجت‏الاسلام و المسلمین کروبی و اینجانب درخواست مجوز برای راهپیمایی جداگانه کرده‌ایم و هنوز منتظر جواب رسمی به این درخواست هستیم و به نظر می‌رسد بیشتر به نفع کشور است که به این درخواست پاسخ مثبت داده شود."

آخرین نخست‏وزیر ایران سپس اضافه کرد: "کشور به آرامش نیاز دارد، منتهی به نظر نمی‌رسد فضاسازی روزهای اخیر و زیر پا گذاشته شدن بدیهی‌ترین موازین حقوقی از سوی مسئولان عالیرتبه قضائی و امنیتی کشور حرکتی در این جهت باشد. به نظر ما اگر اقدام خاصی در دستور کار متصدیان قرار دارد آنها می‌توانند مقاصد خود را با هزینه کمتری به انجام برسانند."

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator