۱۳۸۸/۱۰/۰۷

بیانیه مجمع روحانیون درپی حوادث عاشوراي خونين

بیانیه مجمع روحانیون درپی حوادث عاشوراي خونين
. مجمع روحانیون مبارز در بیانیه ای اعلام كرد:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
عاشواری حسینی بزرگترین خاستگاه و الهام بخش انقلاب اسلامی و راهنمای ملت شریف ایران در مسیر عزت و آزادی و سربلندی بوده است. انتخاب حسینیه به عنوان پایگاه رهبری انقلاب و ارشاد جامعه از سوی حضرت امام از این پایگاه، خود نشانه پیوند میان این دو حادثه تاریخ ساز است.
امروز باید خون گریست كه در عاشورای حسینی و به دنبال انواع اهانت ها به بیت و میراث امام از سوی مدعیان دروغین طرفداری از انقلاب به حسینیه ای كه تداعی كننده یاد و نام امام بوده و هست، جسارت شد و به مجلس آرام بزرگداشت عاشورا با چوب، چماق و زنجیر و با شعارهای اهانت آمیز حمله كردند، زدند و بستند وشكستند و بدین وسیله هم به عاشورا و هم به امام خمینی(س) جسارت را به اوج خود رساندند و مردم بیگناه را نیز مورد ضرب و شتم قرار دادند. شگفتا كسانی كه به بهانه جنایت پاره كردن عكس امام هر چه خواستند كردند و گفتند و یاران امام و انقلاب را مورد اهانت و جسارت قرار دادند، اینك متاسفانه به حسینیه ای حمله و اهانت می كنند كه بیش از هر چیز و هر جا یاد آور نام و بزرگی حضرت امام است.
چماقداران با شعار حیدر، حیدر به مجالس دیگری در تهران و بعضی شهرها كه به بزرگداشت عاشورا بر پا شده بود حمله و جسارت كردند و پاره ای از آنها را تعطیل كردند و در روز عاشورا نیز حوادث تلخی پیش آمد كه منجر به كشته و زخمی شدن عده ای از هموطنان در تهران و بعضی از شهرها گردید و یكی از كشته شدگان خواهر زاده نخست وزیر محبوب حضرت امام جناب آقای مهندس موسوی بود.
مجمع روحانیون مبارز ضمن محكوم كردن این رفتارهای ضد اسلامی و ضد قانونی به خانواده های محترم این عزیزان به ویژه جناب آقای مهندس موسوی تسلیت می گوید. ما نیز مانند میلیون ها مسلمان ایرانی این جنایات را ناباوارانه می بینیم و نمی دانیم چرا مسؤولان نظام جمهوری اسلامی اجازه می دهند كه این چنین به امام و انقلاب و مردم اهانت شود و بدخواهانی با آزادی و امنیت كامل سبب دور شدن مردم از انقلاب و نظامی گردند كه برای پیروزی و استقرار آن هزینه های سنگینی پرداخت شده است. اما این را می دانیم كه غیرت خداوند بزرگ به دفاع از بندگان بی دفاع و مظلوم دست این جاهلان فریب خورده و صحنه گردانان پشت پرده را قطع خواهد كرد.
مجمع روحانیون مبارز
7 دی 1388

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator