۱۳۸۸/۱۰/۰۷

آمار شهداي "عاشوراي خونين" كماكان رو به افزايش است

راديو بين‌المللی فرانسه:
پانزده يا هشت، تعداد کشته‌شدگان نامشخص است
 
. بنا بر اعلام تلويزيون دولتی ايران، پانزده نفر در حوادث روز يکشنبه کشته شدند. اين تلويزيون گزارش داده است پنج نفر از اين افراد بدست تروريست ها به قتل رسيده اند و ده نفر ديگر نيز از وابستگان به گروههای ضد انقلاب و منافقين بودند!.
 
تلويزيون ايران به نقل از سايت وزارت اطلاعات اين کشور گفت در جريان " حوادث مشکوک" روز يکشنبه، پنج نفر توسط تروريست ها کشته شده اند و بيش از ده نفر ديگر که وابسته به گروههای ضد انقلاب بوده اند نيز در جريان تظاهرات روز يکشنبه جان خود را از دست داده اند. تلويزيون ايران مشخص نکرده است اين افراد چگونه کشته شده اند و يا وابسته به چه گروههايی بوده اند.
 
نيروی انتظامی در اطلاعيه ای که يکشنبه شب منتشر کرد کشته شدن پنج نفر را تاييد و تاکيد کرده بود اين افراد در " شرايطی مشکوک" کشته شده اند. بر اساس اين اطلاعيه تحقيقات در اين زمينه آغاز شده است.
 
تلويزيون ايران شب گذشته و با تاخير، اعلام کرده بود در درگيريهای ميان مخالفان و هواداران دولت چند نفر کشته و شماری ديگر مجروح شده اند. پرس تی وی، شبکۀ انگليسی زبان تلويزيون ايران اما در گزارشی به نقل از شورای عالی امنيت ملی ايران تعداد کشته شدگان را هشت نفر اعلام کرد. بر اساس اعلام شورای عالی امنيت ملی چهار نفر در تهران و چهار نفر ديگر در تبريز جان خود را از دست داده اند.
 
از تعداد کشته شدگان تظاهرات ضد حکومتی در روز يکشنبه در سراسر ايران اخبار متناقضی منتشر می شود
 
«ارس»: بنا به اطلاعات كسب شده از منابع موفق ما، با توجه به شهادت دو تن ديگر از هموطنانمان كه بر اثر شدت ضربات وارده باتوم و قمه در بيمارستان جان باختند، تا اين لحظه تعداد كشته شدگان قطعي "عاشوراي خونين" در تهران حداقل 8 نفر و تبريز 4 نفر  ميباشد. لازم به ذكر است به دليل محدوديت هاي شديد خبري و اطلاع رساني، هنوز اخباري مبني بر كشته شدگان احتمالي شهرستانها بخصوص اصفهان و شيراز تاكنون بدستمان نرسيده است.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator