۱۳۸۸/۰۹/۲۴

محتشمی پور: نپرسید چرا تاج زاده از خود دفاع نکرد

محتشمی پور: نپرسید چرا تاج زاده از خود دفاع نکرد


. ادامه راه سبز«ارس»: فخرالسادات محتشمی پور، همسر مصطفی تاجزاده، در مطلبی در وبلاگ شخصی اش خبر داد که حتی خبرگزاری فارس نیز حق انتشار اخبار دادگاه مصطفی تاج زاده را نداشت. این عضو جبهه مشارکت در این مطلب که با عنوان "همسر همیشه قهرمانم در دادگاه دفاع نکرد" منتشر کرده نوشته است:

امروز همسر همیشه قهرمانم در دادگاه دفاع نکرد

همین.

و من چه مغرور و بالنده ام به خود و چه مفتخر به داشتن چنین همسری.

شاید بیست و هشت سال پیش اگر دم مسیحایی امام و مرشد و مرادمان روح الله الخمینی نبود و ما را به هم محرم نمی کرد و آغاز زندگیمان را تیمن و تبرک نمی بخشید، حالا این گونه مقاوم در کنار هم نایستاده بودیم. مثل خیلی زوج های دیگر که نشیب و فراز زندگی از پایشان انداخت و رفیق نیمه راه شدند.

کاش بود او تا بار دیگر درست مثل همان بیست و هشت سال پیش دست های مهربانش را از روی آن عبای خوشبخت که تن پوش عزیزترین حاکم بر قلب ها بود، می بوسیدم. کاش بود تا من و یار همیشه زندگیم بار دیگر سیلی از اشک را در آغوشش جاری می کردیم و این بار از شکوه زمانه و از شکوه دغل مردان دین فروش نیرنگ باز.

کاش بود تا امشب همین امشب به یادماندنی، شب صد و هشتادم، در التجای به جدم، جدمان، جد جگرگوشه هایمان، او را گواه می گرفتم که در حکومتی به نام دین، داعیه داران عدالت علوی، به فرزندان زهرا(س) این گونه ستم روا می دارند.

کاش …

امروز همسر قهرمانم مانند کوه ایستاد و چون جدش، جدمان حسین (ع)فریاد آزادگی سرداد.

گفتند دادگاه غیرعلنی است یعنی حتی فارس هم حق ندارد اخبارش را متشر کند!!!

گفتند نپرسید که او چه گفت.به دلایلی دفاع نکرد. همین!

دلایلش را نپرسیدیم اما حدس زدنش دشوار نیست برای منی که بیست و هشت سال شریک زندگیش بودم و برای همه کسانی که عمری است او را می شناسند به راستی و درستی و شرف و عزت.

العاقل یکفیه الاشاره . شنونده عاقل است.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator