۱۳۸۸/۱۰/۰۷

از ديروز در نجف آباد اصفهان حكومت نظامي اعلام شد + ويدئو

از ديروز در نجف آباد اصفهان حكومت نظامي اعلام شد
 
. ويدئوهاي زير به همراه توضيحات آن توسط دوستان جنبش سبز اصفهان كه از مراسم عاشوراي حسيني و هفتم آيت الله منتظري در نجف آباد انجام گرفته براي «ارس» ارسال شده است:
 
یک شنبه 6 دی ماه 1388 خورشیدی در شهر نجف آباد اصفهان ساعت 8:30 مراسم رفته رقته آغار و  از ساعت 9:30 دقیقه طبق هماهنگی صورت گرفته دربین مردم تظاهرات گسترده شد و با جرأت می توان گفت تظاهرات 100 تا 200 هزار نفری و حتی بیشتر مردم نجف آباد بر ضد حکومت دیکتاتوری ایران آغاز شد. مردم نجف آباد با قدرت هرچه تمام تر شعار های خود را به حمایت از مردم سبز ایران فریاد کردند و در پیامی مستقیم خطاب به شخص خامنه ای گفتند: این ماه ماه خون است یزید سرنگون است.. این لشکر حسین است حامی میر حسین است و با پرتاب کردن نارنجک های دستی به سمت تصویر کاشیکاری شده او ، عاشورای سال 57 را يادآور شدند.. نیرو های امنیتی حاضر در نجف آباد با دیدن این جمعیت عظیم که در شهر کوچک نجف آباد که دارای جمعیت بسیار کم می باشد حیرت زده شدند و به هیچ عنوان جرأتی برای یک کلام ساده در مقابل مردم و یا جلوگیری آنها را نداشته و حتی کسانی که از بین لباس شخصی ها که سعی برهم زدن مراسم را داشتند توسط مردم راهی بیمارستان ها گردیدند
 
بعدازظهر روز عاشورا نیز مراسمی در حسینه اعظم برگزار گردید. جمعیت بی نظیری حضور داشتند که خیابان حسینه را کاملأ پر کرده و به خوبی در حال برگزاری بود اما ناگهان با حمله چند صد نفری لباس شخصی و مزدوران بسیجی به درگیری رو در رو تبدیل شد که همين امر باعث شد كه در شهر نجف آباد حکومت نظامی علام شود. ترس دولت کودتا باعث گردید تعداد زیادی گارد ویژه در حدود 1000 تا 2000 نفر از اصفهان به نجف آباد اعزام كرده تا بتوانند جو بد و سرکوبگر حکومتی را ایجاد کنند.. خبر ها حاکی از دست و پاهای شکسته مردمی میدهد که با دست خالی جلوی مزدوران بسیجی و گار ویژه ایستادند تا کنون خبری از کشته شدن مردم در دست نیست.
 
ما بیشماریم
جنبش سبز اصفهان
 
جهت مشاهده و دانلود ويدئوها، بر روي هر يك تصاوير كليك كنيد
پسورد ورود به بخش دانلود =  iran
 
 
 
 
 
 

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator