۱۳۸۸/۱۰/۰۸

به رغم گفته رادان: ويدئوي زير گرفتن عمدي مردم توسط خودروهاي پليس در عاشوراي خونين

به رغم گفته سردار رادان:
ويدئوي زير گرفتن عمدي مردم توسط خودروهاي پليس در عاشوراي خونين!

. در حالی احمد رضا رادان فرمانده انتظامی تهران بزرگ شب گذشته در تلوزیون مدعی شد که کشته شدن دو تن از شهدای عاشورای تهران، در اثر تصادف با خودروی ناشناس خبر داده بود. تصاویر ضبط شده از سوی مردم با گوشی تلفن همراه نشان دهنده آن است که این خودروها متعلق به پلیس بوده است همچنین این تصاویر نشان می دهند که زیر گرفتن مردم معترض در خیابانها نه حادثه ای تصادفی بلکه اقدامی عمدی بوده است:




6 نظرات:

رضا گفت...

ای بابا خوب معلومه راننده این خودرو از سران فتنه بوده که چند دقیقه قبلش ماشینو سرقت کرده

يا حسين مظلوم گفت...

آيا حق اين نبود كه ملت بي دفاع اين ماشين پليس را به آتش بكشند؟!!!

يا حسين مظلوم به همين روزهاي عزيز قسمت ميدهيم، خودت به فرياد اين ملت ستم كشيده برس. ديگر چه بايد بكنيم كه نكرده ايم؟! سقارش اين ملت سبز محجوب را به خدا بكن. اگر قرار است باز هم كشته دهيم، به چشم ، امر امر اوست. اما تا كي؟ وقتي عين 70 ميليون را كشتند كه ديگر چيزي نمي ماند؟!!!

طوفان گفت...

اینهایی که خون انسانها را ریختند حرمت عاشورا را شکستند نه مردمی که برای حق خواهی به خیابان آمده بودند . روی یزید سفید شد یا حسین به داد ملت برس

Anonymous گفت...

وای به حاله اسلام
وای به حاله روحانیت
وای به حاله ایران
که یزید هم با دیدن این فجایع در گور لرزید.
به امید سر بلندی ایران سبز

ایرانی گفت...

وای اگر مردم دوباره در دام فریب این ظالمان قرار گیرند. فقط سبزها یادتان باشد یک گیاه سبز بازور سنگ را خورد نمیکنه بلکه باصبر و تداوم رشد خود در سنگ رخنه کرده و نابودش می کند.

شيوا گفت...

انقدر اينترنت و كند كردن كه از صبح تا حالا هركاري كردم نتونستم دانلود كنم. اي حكومت يزيد ميخوام بدونم اگه كار كار شما نيست چرا اينترنت و كند ميكنيد؟ چرا ميترسيد؟ فكر كرديد ما نميدونيم شما از يزيد و شمر هم بدتريد؟ انقدر ترسيديد كه خودتون رو پشت امام حسين و عاشورا قايم كرديد. بعد از سناريو عكس امام، اسلام آخرين تير تركش شماست بعدش چيكار ميخواهيد بكنيد؟؟؟

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator