۱۳۸۸/۱۰/۰۷

مرجع سبزمان کجاست که عزای عمومی اعلام کند ... ؟

مرجع سبزمان کجاست که عزای عمومی اعلام کند ... ؟


کجائی آقای منتظری ؟ سه روز است که دارند بچه ها را تکه تکه میکنند و میکشند . جلوی چشممان به پهلوی خواهر و برادرمان گلوله می نشیند و رئیس سگ بانی میگوید تصادف کرده اند . اینها حتی آنقدر مرد نیستند که پای کار خودشان بایستند . آنقدر نامرد که حتی نمیتوانند بهانه بکنند که شما دشمن بودید و ما به دستور دین شما را کشتیم . بقیه مان که هنوز نیمه جانی دارند را هم بردند زندان . لابد باقیمانده جانشان را هم همانجا میگیرند و رئیس سگ بانی دوباره قضیه را می بندد به ظرف سالاد . دفعه قبلی که همه را گرفتند گفتند اغتشاش به تحریک اینها بود . اعتراف را گذاشتند پس گردنشان و ما فهمیدیم که به تحریک آنها در خیابان بوده ایم . به تحریک آنهائی که خودشان به تحریک ما بیرون آمده بودند . حالا اینبار که همه یا زندان بودند و یا به قیمت خون پدر نظام در سکوت و انزوا پس اینروزها به تحریک چه کسی بیرون می آئیم ؟ اینهائی که دیروز صبح تا حالا دارند میگیرند ؟ اینها را که ما چهره خیلیهایشان را اول بار است که می بینیم . کجائی آقای منتظری که فتوای کار آخر را به ما بدهی ؟

پریشب بیرحمانه به حسینیه امامی حمله کردند که برای پاره شدن عکسش خودشان را پاره پاره کرده بودند . دم خروس را ببینیم یا قسم حضرت عباس ؟ دیروز هیئتها را بستند تا مبادا کسی بهانه برای بیرون آمدن داشته باشد . و بعد هر که را که دیدند بی بهانه دریدند . شب هم برداشتند از محرم پیارسال فیلم نشان دادند که یعنی همه چیز مرتب بود و سر جای خودش . پس چرا ما سر جایمان نیستیم آقای منتظری ؟ بدست نوجوانی تفنگ دادند تا کشته شدنمان فقط گردن پلیس نیفتد . نمی فهمم وقتی که او اسلحه بدست جلوی چشم پلیس به سمت ما آمد و هیچکس جلودارش نشد پس خونمان به گردن کیست ؟ کسی که امنیت را باید یکطرفه تأمین بکند و همین کار را هم البته نمیتواند بکند ؟ دیگر چه میخواهند بکنند ؟ سر چهار راه مسلسل مستقر بکنند و دیگر خلاص ؟ که ما تصادف بکنیم و کشته بشویم ؟

عزاداریم آقای منتظری , کجائی که عزاداری اعلام بکنی تا یک دل سیر خون گریه کنیم ؟ پیکر شهید دیروزمان امروز گم شد , چه خوب که نبودی تا این انتهای درد را ببینی . وقتی که تو قدرت را رها کردی و بسمت ما آمدی تا که بودی وجودت را مقدس داشتیم و حکمت را با جان خریدیم . امروز کجائی که تکلیفمان کنی برای آنچه باید کرد ؟
عليرضا رضايي

4 نظرات:

جواد فرجی گفت...

عجب !!!!!!!!!!!!!!
کاش شما هم مثل من فیلم آقای مخملباف که مقلد منتظری بودند میدیدی که چطور زن بزک کرده را در انگلیس موقع جایزه گرفتن بغل میکرد و حایزه به به منتظری تقدیم میکرد
آیا دین ایشان روا میداشت ؟
عجب !!!!!!!!!!!!

Anonymous گفت...

عجب!!!!!!!!
این همه گناه که عرش خدارا به لرزه در می آورد،را دیدید و دم برنیاوردید، ظهر عاشورای محرم الحرام خون ریختید و اسلام به خطر نیفتاد؟!دین شما ماسکه شده است،در دام خاله زنک بازی افتاده است، برادر!!!! مخملباف هم از خودتان است، یک روز توبه نستوه می سازد،یک روز داعیه روشنفکری دارد!
چشمشان را بستیم!!
خوابشان را به صدای سفر آینه ها آشفتیم

aras گفت...

جواد عزيز

ما بر خلاف شما فقط فيلمهاي دستچين شده نمي بينيم بلكه تمامي اطلاعات و فيلمها و مقالات همه گروهها را زير نظر داريم و حتي اگر اينكه مطلب شما هم حقيقت داشته باشد (بهتر است منبع را هم اطلاع ميداديد تا ديگران هم استفاده كنند) در جواب اينرا به شما ميگوييم كه:

نه شما را در قبر مخملباف قرار ميدهند و نه مخملباف را در قبر شما. خيلي فيلمها هم از مقلدان ديگر فقها وجود دارد (شرابخواري - هرزه گي بمانند آن مداح معروف) آيا آنرا بايد به پاي فقيهش نوشت؟ راستي فيلمهاي آنها را هم ميبينيد؟!!!

يا حق

Anonymous گفت...

سلام
واقعا جای آیت الله العظمی منتظری خالی است
البته یادتان باشد طبق فتوای آیت الله منتظری اگر مرد مسلمان با زن غیر مسلمانی که دست ندادن را بی احترامی تلقی کند، دست بدهد مشکلی ندارد

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator