۱۳۸۸/۰۹/۲۶

ستاد 88 جوانان کل کشور: ما عشق به امام و انقلاب را از موعظه های شما فرا نگرفته ایم!

بیانیه شماره 11 ستاد 88 جوانان کل کشور:
ما عشق به امام انقلاب را از موعظه های شما فرا نگرفته ایم!
که امروز با توپ و تشرتان از میدان به در رویم!



یاران و آزادگان همگام با جنبش سبز، مردم شریف ایران

جنبش سبز ملت ایران در آغازین روزهای ششمین ماه خودش وارد مراحل جدیدی شده است. دولت کودتایی که پیش از این در برابر اعتراضات به حق ملت ایران حالت انفعالی به خود گرفته بود همزمان با گرامیداشت سالروز دانشجو در 16 آذرماه و روزهای پس از آن برای اثبات خود به زشت ترین شکل ممکن از صدا و سیمای غیرملی کمک گرفت تا با هزینه کردن از حرمت امام راحل که جنبش سبز و رهبران آن همیشه فرزندان او بودند، هستند و خواهند بود، بلکه بتواند خویش را از منجلابی که با کودتای انتخاباتی اخیر بدان گرفتار آمده، رها سازد و این البته غیرقابل پیش بینی هم نبود. دولتی که از صدر تا ذیل، دلبستگی به امام و آرمان های انقلاب 57 نداشته باشد و در تمام طول دوران نامبارک خودش، اندیشه ها و تفکرات بنیادین امام امت را به موزه تاریخ سپرده باشد و حتی از قول حامیان معنوی خودش، تاکید امام را بر "جمهوری اسلامی" یک ژست تاکتیکی برای به انحراف کشاندن خارجی ها بداند، بدیهی است که نمی تواند به معمار انقلاب شیفتگی داشته و حرمت ایشان را هزینه مطامع قدرت طلبانه خویش کند.

ما یاران و فرزندان انقلاب 57 و امام امت که شیوه و سیره ملکوتی او را در حکمرانی افرادی چون فرزند فاضل و باتقوای وی و نخست وزیر محبوب امام می دیدیم با میرحسین موسوی پیمان بستیم. پیمان بستیم که در سد کردن راهی که در نهایت، انحراف انقلاب را به همراه دارد از هیچ تلاش و کوششی مضایقه نکنیم و همچنان هم بر این پیمان وفاداریم. از این رو فریب بازی رسانه ای دولتی که از فردای بعد از انتخابات جمعی از بهترین و پاک ترین فرزندان ایرانمان را به درون زندان کشاند نمی خوریم. فریبی که یاران امام و فرزندان نخست وزیر محبوب امام را به زندان می افکند و آنگاه ریاکارانه مدعی می شود که چرا رهبران جنبش سبز از هدایت اعتراض های خود عاجزند. درحالیکه ادعای هم سنگری در انقلاب می کند صدا و سیمای 24 ساعته خود را در خدمت تخریب یاران امام به کار می گیرد و چون همیشه دروغکارانه از گستاخی خود کرده به خمینی کبیر می نالد اما شعار "خمینی کجایی، موسوی تنها شده" سبزها را نمی شنود و در نهایت از قول رئیس جمهور غیرقانونی مدعی می گردد: "اي كاش نبوديم که ببينيم عده اي گستاخانه به امام خميني (ره) تعرض كرده اند."

چه ادعای دروغینی؛ آن روز که میراث خمینی توسط شما و ولی نعمتانتان به حراج می رفت و اصلی ترین دستاورد امام در نهادینه کردن "جمهوری اسلامی" جلوی پای بدیل آن "حکومت اسلامی" ذبح می گردید و حرف ها و صحبت های امام در مواردی چون عدم دخالت نظامیان در سیاست به بازی و سخره گرفته می شد شما کجا بودید که امروز فریاد " وا اماما "یتان به آسمان بلند است. آن زمان که اصل بنیادین امام راحل در "میزان" بودن "رای ملت" را به سخره گرفتید و رای مردم را فدای شیفتگی خویش به قدرت کردید، چنگ اندازی به آرمان های امام راحل، گستاخی نبود که شما را لحظه ای به غیرت بیاورد؟

شما، با به زندان افکندن دوستان آزاده مان و به بند کشیدن یاران و طرفداران میراث امام و آزار و اذیت این جوانان آزاده، به خیال واهی خود قصد آن دارید تا ما را از مسیری که در پیش گرفته ایم منحرف کنید. قصد دارید با برگزاری دادگاه های نمایشی و حکم های آنچنانی، ما را از آینده ای که برایمان ترسیم کرده اید، بترسانید. برای رسیدن به این مقصود هم از به کار گیری هیچ وسیله ای ابایی ندارید و به شیوه ماکیاولان عالم، هدف نامشروع تان، وسیله نامبارک شما را هم توجیه می کند. اما بدانید اگر شکل و شمایل حرامیان خیابان و داروغه گان زندان، نفس جریان سبز را تاکنون بریده بود، می توانستید به این بازی شیطانی امید داشته باشید. زهی خیالی باطل که در باتلاقی عاجزانه دست و پا می زنید که هر روز بیشتر از روز گذشته در آن فرو می روید. ما نقشه شومی را که برای فردای ما کشیده اید بر هم خواهیم زد و خیال خامتان را که تن دادن جوانان این سرزمین به خودکامگی خودکامگان است ، نقش بر آب خواهیم کرد. اما ترسمان این است که خیلی دیر بیراهه ای را که میروید، در یابید و با خراب کردن تمام پل های پشت سرتان فرصتی برای بازگشت به آغوش ملتی که به تاسی از امام خود ، آزادی می خواهد، نیابید.

ما فرزندان امام روح ا..، عشق به امام انقلاب را از موعظه های شما فرا نگرفته ایم که امروز با توپ و تشرتان از میدان به در رویم. ما امام راحل را پای منابر تزویر و ریا نشناخته ایم که از هیبت مخوف اسلحه بدستانتان بهراسیم. از او یاد گرفتیم که حرف ناحق نشنویم و در جلوگیری از به حراج گذاشتن انقلاب توسط نااهلان و نامحرمان کوتاهی نکنیم. ما نه تنها به آتش کشیدن عکس امام توسط مزدوران خیانت پیشه را محکوم می کنیم و مجری آن را کسانی می دانیم که از این عکس آتش گرفته برای خود پیراهنی دوخته اند، بلکه به آنانی که میراث امام را با سخنرانی های فریبکارانه خود به انحراف می برند و در رویای تبدیل "جمهوری اسلامی" به "حکومت اسلامی" هستند و میزان بودن رای مردم را نمی خواهند نیز هشدار می دهیم که هیچ گاه فرصت این کار را پیدا نخواهند کرد. اینان جنبش سبز ملت ایران را باید درس آموختنی خود بدانند که برای آنان هیچگاه امکان به تاراج بردن انقلاب را فراهم نخواهد کرد. محرم سبز ملت ایران و فرزندان و جوانان فداکار این ملت، خود گواهی این گفتار خواهد بود.

ستاد ملی جوانان حامی خاتمی و موسوی (ستاد 88)

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator