۱۳۸۸/۰۹/۱۲

نماهنگ جديد و زيباي "خسته نشو" بمناسبت 16 آذر

نماهنگ جديد و زيباي "خسته نشو" بمناسبت 16 آذر

.
ادامه راه سبز«ارس»: گروهی از حامیان جنبش سبز نماهنگی زیبا بنام "خسته نشو" را برای 16 آذر سبز امسال تهیه نموده اند كه به همه پویندگان راه سبز امید تقدیم ميگردد:

. نماهنگ "خسته نشو"

دانلود "اينجا" فرمت flv



. آهنگ
"خسته نشو"

دانلود "اينجا" فرمت mp3

1 نظرات:

سردبیر نارنج سبز سیاسی اجتماعی گفت...

سلام
شرمنده شما هستیم
چشم اصلاح کردیم

ما تمامی لینک ها را در پی هک سربازان گمنام ...... از دست دادیم بعد از ان فیلتر شدیم . سپس از همان روش خودشان استفاده کردیم دامنه و وبلاگ را برگرداندیم اما وبلاگ ما همچنان فیلتر است برای اصلاح نکردن مجدد وبلاگ ما از دامنه
narenjesabz.tk
هم می توانید استفاده بفرمائید . این ادرس به وبلاگ متصل است . نتیجه پیگیری و مکاتبات ما با کمیته فیلترینگ هیچ نتیجه ای نداد .
اگر دو پیچ رنگ در وبلاگ مشاهده می کنید هر کدام برای یک آدرس است یعنی دات تی کی ما با رنک 3 و وبلاگ جدید با رنک صفر است . پس تعجب نکنید .قبلا از همکاری صمیمانه شما متشکریم .
به دوستان مشترکمان اطلاع رسانی فرمائید که بنده با چه بدبختی تمامی لینک های موجود را از سرچ گوگل بدست آوردم . هر کس لینک ما بوده بیاید خود را معرفی کند تا دوباره لینک شود . می خواهیم اقدامات فنی را پایان دهیم . سریع برگردیم سراغ اطلاع رسانی خودمان . یکی دو روز دیگر رسما شروع به کار می کنیم همزمان با بقیه قسمت ها و وبلاگ های نارنج سبز(فرهنگی - ورزشی - علمی - سیاسی )
موفق و سربلند باشید

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator