۱۳۸۸/۰۹/۰۸

بنام او که طبیعت این زیبا ترین جلوه خلقت را رنگ سبز بخشید

بنام او که طبیعت این زیبا ترین جلوه خلقت را رنگ سبز بخشید

سلام

مخاطبم سید بزرگوار میرحسین عزیز و شیخ شیردل کروبی گرامی و خاتمی این سید اسوه و یا هر آنکه این پیام و پیشنهاد مهم را به ایشان برساند. امروز پیام شماره پانزده جناب میرحسین – افشاگریهای جسورانه آقای کروبی و بیانات متین و راه گشای خاتمی این معلم علم و اخلاق را می خواندم. یاد پیشنهاد قبلی خود که شاید دو بار ارسال کردم افتادم و بیش از پیش نگران شدم. نه ازخواندن آنها بلکه از نخواندن آن توسط آنانی که باید بخوانند و چون در دسترشان نیست نمی خوانند.

در تماسهای قبلی با بررسی و تجزیه و تحلیل هایی آنانی که حامیان ظالمان و کودتاچیان هستند را مشخص کردم. عزیزان شما از کجا اطمینان دارید که مثلا بیانیه پانزده و دیگر بیانیه ها و افشاگریها اسناد و مدارک ظلمها و تجاوزها را همه مردم خوانده اند ؟

برای من و امثال من دسترسی و امکان آگاه شدن از طریق اینترنت فراهم است لذا هرروز صدها مطلب و خبر به دانسته هایمان افزوده میشود. باید تلاش کرد تا آن عده که بدلایل مختلف نظیر پول و مقام و بدتر از همه سادگی و وابستگی به خرافات حتی بدنبال کشف حقایق هم نیستند و عمدتا در شهرها و روستاهای دور و نزدیک هستند از واقعیتها مطلع شده و دست از حمایت کورکورانه بردارند.

آیا قبول دارید که بیش از همه آنان که خود را بسیجی تصور میکنند و به جان این مردم افتاده اند نیازمند خواندن بیانیه شماره پانزده و ساير افشاگريها هستند؟ بیایید با انتشار اطلاعیه چه بصورت سی دی و چه مکتوب بزبان همه فهم و ساده و رساندن به آنان به مردم عادی و بسیجی و نظامی آنان نیز از حقایق آگاه شده تا قبل از طولانی و بحرانی شدن و خون ریزی غیر قابل کنترل که با این وضع اطلاع رسانی قطعا همین گونه خواهد شد جنبش سبز را در مسیر درست و ثمر بخش قرار دهید.

چندی پیش همین پیشنهاد را برای جناب سازگارا ارسال کردم که ایشان کمبود نفرات و نیرو برای این حجم اطلاع رسانی و تهیه سی دی را مشکل این حرکت ابراز کردند. در جواب ضمن پیشنهاد به هماهنگ شدن همه بزرگان جنبش عرض کردم که حتی تعداد مثلا صد عدد سی دی کفایت میکند نیازی به نفرات زیاد نیست . مطمئن باشید که خود مردم آنقدر تکثیر و توزیع میکنند که قطعا در مدت یکماه به میلیونها نسخه و بدست همه میرسانند.نگذاريد دير شود.

والسلام

ارس:
قابل توجه مخاطبین گرامی:
با توجه به تذکر شایسته در نامه بالا، مجددا به اطلاع میرسانیم که وبلاگ دیوارنویسی در زمینه چاپ و تکثیر اعلامیه و سی دی فعالیتهای مناسبی انجام میدهد که علاقمندان حامی جنبش سبز در این زمینه ها و با بهره گیری از فعالیت این عزیزان ، میتوانند در امر اطلاع رسانی جنبش سبز کمک شایانی به عمل آورند. نمونه کارها:

بیانیه ۱۵ موسوی به مناسب سالگرد تاسیس بسیج مستضعفان

دانلود:‌ pdf، کل بیانیه توی یه برگ پشت و رو.


دانلود: pdf، کل بیانیه توی یه روی برگ، اون روش خالی می‌مونه...


16 آذر: اعلامیه دعوت به راهپیمایی


دانلود: pdf. برای دانشگاه.


دانلود: pdf. برای محله مذهبی.


دانلود:‌ pdf. برای محله غیرمذهبی!


دانلود: pdf. برای محله غیرمذهبی!


دانلود: pdf. برای محله‌ی مذهبی.


دانلود: pdf. برای دانشگاه.


دانلود: pdf.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator