۱۳۸۸/۰۹/۰۹

کروبی: گروهی می خواهند مردم از اصلاحات دست بکشند

کروبی: گروهی می خواهند مردم از اصلاحات دست بکشند


دبیرکل حزب اعتماد ملی در دیدار با تعدادی از خانواده های زندانیان سیاسی با اشاره به وضعیت کنونی جامعه گفت؛ مسلماً ما از این وضعیت ناگوار و شرایط تلخ، عبور خواهیم کرد و من هر چند قصد ندارم به مساله انتخابات بپردازم اما به هر حال انتخاباتی انجام شد که برخی نسبت به آن معترض بودند و جمعیت انبوهی از مردم به خیابان آمدند. اینکه عده یی را پیشاپیش بگیرند و بگویند ما حوادثی را پیش بینی می کردیم درست نیست.

به گزارش نوروز، کروبی با بیان اینکه بسیاری از اصولگرایان نیز از این وضع ناراضی هستند، افزود؛ واقعیت این است که اگر نسبت های ناروا به بزرگان روا داشته شود و اعتبار آنها را از بین ببرند و اعتماد مردم را سلب کنند، اگر روزی واقعه تلخی رخ دهد و بخواهند به ملت ایران واقعیت را بگویند و همراهی آنان را بطلبند، خدای نکرده مردم باور و اطمینان نخواهند کرد.

کروبی با تاکید بر اینکه باید در مورد مرگ پزشک جوان کهریزک نیز واقعیت گفته شود تا زمینه ساز شایعه نشود، تصریح کرد؛ در فضای بی خبری، شایعه ها مطرح می شوند و اهمیت می یابند. کروبی اظهار داشت؛ باید در شرایط فعلی تذکر داده شود که گروهی به شدت به دنبال این هستند که مردم از حرکت اصلاحی دست بکشند و به خشونت روی آورند تا با حرکت مردم برخورد شود. ما باید مرز خود را شفاف کنیم تا توجیهی برای برخورد علیه مردم نباشد. بسیاری از بزرگان و دلسوزان از این وضعیت ناراضی اند، اما گروهی بی ریشه در انقلاب ایران قدرت را در دست گرفته اند و به هیچ وجه قصد ندارند از آن دست بکشند و این به ضرر جامعه است. من می گویم همه ما اعضای یک خانواده ایم و باید اختلاف سلیقه ها تحمل شود و از خشونت در جامعه پرهیز شود. من و آقای موسوی هم در همین جا با هم در مورد این مسائل صحبت کردیم که نباید هیچ خشونتی در جامعه وجود داشته باشد.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator