۱۳۸۸/۰۹/۰۸

نقش برخی از مداحان در حوادث پس از انتخابات

مداحان يا ستاد فرماندهي لباس شخصي‌های حکومت
موسوی را دعا نکنید، مستجاب نمی‌شود!


در حالی‌که تعدادی از مداحان مشهور تهران سرحلقه تحریک و هدایت لباس‌شخصی‌ها را در جنایات پس از انتخابات برعهده داشته‌ و برخی مداحان نیز، در دعای عرفه امسال اقدام به تهدید جهت اقدامات خودسرانه کرده‌اند، اطلاعات خبرنگار “آینده” حاکی از آن است که برخی از اعضای این حلقه، هم‌اکنون به دلیل قتل در زندان به سر می‌برند.

به گزارش "آینده"، حلقه تعدادی از مداحان تهران که با ارتباطات گسترده سیاسی و اقتصادی، اقدام به سازماندهی گروهی از لات‌های تهران کرده و از این گروه به عنوان لباس‌شخصی در سرکوبی مردم و برخی جنایت‌ها نظیر مجتمع سبحان و کوی دانشگاه استفاده کردند، هم‌اکنون نیز که به دلیل سخنان صریح رهبر انقلاب در نهی این‌گونه اقدامات با بحران مواجه شده‌اند، تلاش می‌کنند با القای ناامنی و بحران، مجدداً فضا را ملتهب کنند.

گفته می‌شود در حوادث پس از انتخابات، ح – م که باجناق ح – س یکی از مداحان مشهور تهران است به همراه ر – م از دوستان وی به اتهام اقدام به قتل فردی در خیابان یوسف‌آباد تهران در زندان به سر می‌برد. این دو نفر متهمند قتل را به وسیله یک اسلحه که از ح – س دریافت کرده بودند، انجام داده‌اند.

اگرچه هنوز مشخص نیست این افراد با دستور چه شخصی مسلح شده و اقدام به قتل کرده‌اند، اما شنیده‌های حاکی از آن است که سرحلقه مذکور به تعدادی از عوامل خود دستور داده است پس از آزادی این افراد، از آن‌ها مانند قهرمان تجلیل شود!

تحریک به انجام خشونت توسط مداحان تلویزیونی و اقدام به قتل به وسیله سلاح گرم غیرمجاز در حالی انجام می‌شود ه مطابق با کلیه فتاوای شرعی و قوانین اسلامی مجازات اعدام بر مرتکبین و حبس‌های طولانی مدت برای تحریک‌کنندگان و مباشرین را به دنبال دارد.

همچنین "آینده" به نقل از یکی از مخاطبین خود آورده است، متاسفانه بار دیگر فضای معنوی روز عرفه توسط یکی از به ظاهر مداحان مورد هتک قرار گرفت.

اینجانب که جهت خواندن دعای عرفه در روز جمعه به مهدیه امام حسن در خیابان آزادی رفته بودم با رکیک ترین سخنان خواننده دعا نسبت به برخی از کاندیدا های ریاست جمهوری و همچنین رئیس دولت اصلاحات در حین دعا و روضه خوانی مواجه شدم.

گوینده این الفاظ حتی از نسبت دادن جنبش سبز به قوم لوط به کرات دریغ نکرد. موارد مکرر مانند ” مردک ۸ سال رئیس جمهور این مملکت بوده و الان گند کارهایی که کرده توسط رئیس دفترش بالا آمده که البته مصلحت نیست که مردم در جریان قرار بگیرند ” و یا ” این آقای کاندیدایی که جنبش سبز را به راه انداخته دیگر قابل هدایت نیست و دعا در حق این فرد اجابت نمی شود ، او را دعا نکنید ” در طول دعای عرفه از او سر زد و جالب اینجا بود که پس توهین های مکرر ” الهی العفو ” هم می گفت .

خدا آخر و عاقبت همه ما را ختم بخیر کند .

در این حال سایت خبرنامه دانشجویان نوشت: “سعید حدادیان در مراسم باشکوه دعای عرفه در لابلای دعا با اشاره به بیانیه میرحسین موسوی درباره بسیج گفت: بسیج خیلی مظلوم واقع شد و حرف های نابجایی درمورد بسیج زده شد. بیچاره کسانی که دین خود را به جای آیت الله از مهندس می گیرند نتیجه هم این می شود که می آیند و می گویند ما فرادینی هستیم و در دین سبز حتی همجنسباز ها هم هستند!

وی با اشاره به اینکه دعا در حق این سه نفر تاثیر ندارد، گفت: اینها از اول با ولایت فقیه مشکل داشتند، با امام هم مشکل داشتند، با رهبر انقلاب هم زمان ریاست جمهوری اش مشکل داشتند، نامه استعفای این آقا و جواب امام را بخوانید.

حدادیان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه الان مد شده که به ما می گویند تو که رفتی پشت احمدی نژاد دست تکون دادی واسه مردم، برو مشکلاتت را هم به او بگو، ادامه داد: رفیقمون هم که برداشت یه مسئول دفتری انتخاب کرد که هیچ، نمی گم بده ها، جاش هم خیلی بالاست توی دل ما، اما در عالم رفاقت به ما نامردی کرد. ما بهش گفتیم اینو نذار به حرف ما گوش نداد لذا تو عام رفاقت به حرف ما اعتنا نکرد.”

3 نظرات:

سبز آسمانی گفت...

سطح پایین سواد مداحها بیشتر نشون میده که این آدما از چه قماشی هستند.و معمولا ملغمه ای هستند از بی ادبی و بد دهنی از طرفی توی سالهای اخیر شما شاید بتونید 10 الی 11 مداح نام ببرید ولی واعظ یکی یا دوتا البته اگه اهل این برنامه ها باشی ولی این نشون میده که روی این کار برنامه ریزی شده و دین حکومتی بیشتر میپسنده بقول خودشون معارف دین رو یه عده بیسواد که حتی سیکل هم ندارند ترویج کنند که سازمان تبلیغات اسلامی و صدا سیما هم بیشترین تاثیر رو دارند و میشه گفت هدف حضرات هم بیشتر قشری پرورش دادن مردم در دین هست .خدمت همه دست اندر کاران تبریک می گم تا حالا خوب جلو رفتن

Anonymous گفت...

اگر برایتان امکان پذیر است آن فیلم معروف مداح هلالی را به همراه فیلمی که ایشان طی صحبتهایی توجیه کرده اعمال کثیف انجام شده در فیلم اولیه را بر روی سایت قرار دهید تا مردمی که هنوز بعد از دو سال از انتشار آِن موفق به دیدن "واعظان در خلوت" (چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند)نشده اند، در اینجا بتوانند مشاهده کنند!
البته میدانم آن فیلم مداح کثیف دربار بیت جایش در اینجا که خانواده ها از آن دیدن میکنند نیست ولی برای آن دسته از کوران و کران از دنیا بی خبران ذوب در ولایت مفید خواهد بود!

ممون

سرباز سبز گمنام گفت...

مگر از یک مشت لات قداره بند، قمه کش و دزد نوامیس سابق، و ششلول یند، هفت تیرکش لباس شخصی و آدمکش جیره خوار بیت! انتظار دیگری هم میتوان داشت؟!!!!

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator