۱۳۸۸/۰۸/۲۰

رسانه مستقل حق مسلم ماست

رسانه مستقل حق مسلم ماست

ادامه راه سبز«ارس»: "به نظر می‏رسد آقای ضرغامی در اظهارات جدیدشان در دور تازه مسئولیت اندکی واقعیات را وارونه تفسیر کرده اند. آقای ضرغامی پیش از هر چیز خدمت شما بگویم که زمستان رفتنی است و روسیاهی به زغال میماند، پس فکر نکنید کسی دروغگویی های رسانه تحت امر شما را فراموش میکند، مصاحبه های ساختگی، مونتاژ و دستکاری تصاویر، تهمت به جنبش سبز، تخریب چهره های دلسوز انقلاب و مردم و ده ها مورد دیگر منزلت رسانه تحت امر شما را به شدت کاهش داد. به نظرتان چرا کسی به بخشهای خبری شما اهمیت نمیدهد؟ چرا بینندگان رسانه شما این همه کم شده اند؟ چرا این همه منتقد دارید؟"

شنیده ام گفته اید موسوی محبوبیتش را مدیون شماست، اشتباه نمیکنید؟ اگر قرار بود هر کسی که چند دقیقه در سیمای شما ظاهر میشود محبوب شود الان وضعیت کشور اینطور بود؟ به راستی موسوی عزیز ما چند ساعت در ایام تبلیغات انتخابات در تلویزیون ظاهر شد؟ آقای ضرغامی در این چهار سال بودند افرادی که مدام در رسانه شما حرف میزدند ولی آیا واقعاً همه آنها محبوب شدند؟ فراموش کرده اید که عزت و ذلت فقط و فقط به دست خداست؟ در قرآن نخوانده اید که هر کس با تقوا باشد خدا مهرش را در دل مردم می اندازد؟ گمان نمیکردید حنای دروغ و نیرنگ و ریا بالاخره روزی رنگ ببازد؟ فکر نمیکنید محبوبیت بیش از حد موسوی بخاطر صداقت و تقوایش باشد و هیچ ربطی به الطاف جنابعالی نداشته باشد؟

منت رسانه تان را سر ما نگذارید، رسانه شما در درجه اول متعلق به مردم است و باید در راستای اهداف و خواسته های آنها حرکت کند، خیال نکنید رسانه شما از دماغ فیل افتاده است، چیزی که این روزها زیاد است رسانه مستقل و آزاد، البته به بزرگی و پولداری رسانه شما نیستند ولی صداقت دارند، اتفاقاً این روزها مردم کمترین اهمیت را به رسانه شما میدهند، مردم «واقعیات» را از منابع مختلف کسب میکنند، مگر شعار ما را فراموش کرده اید؟ ما هر کدام یک رسانه ایم، اخبار را دهان به دهان میرسانیم، احتیاجی هم به شما و رسانه تان نداریم، میبینید که این همه فیلم و تصویر و آهنگ داریم، این همه بیانیه داریم، مصاحبه داریم، پادکست خبری هم داریم، پس هیچ چیزی از رسانه شما کم نداریم.

از قدردانی صحبت کردید و گفتید موسوی باید قدردان شما باشد، مگر چکار کرده اید برای او؟ جز اینکه نخست وزیر محبوب امام را منافق و وابسته به بیگانه خواندید؟ اگر هم در دوران انتخابات او را در سیمایتان نشان دادید فقط وظیفه تان را انجام دادید، اما آیا به راستی شما قدردان مردم بودید؟ آقای ضرغامی مردم بدون شما هم میتوانند زندگی کنند ولی شما بدون مردم کاری از پیش نمیبرید، 25 خرداد را چطور پوشش دادید؟ چند دقیقه حضور گسترده سبزها در 26 تیر و 27 شهریور را پخش کردید؟ 13 آبان را چطور نشان دادید؟ چرا فکر میکنید تنها دریچه مردم به روی جهان شما هستید؟ مردم این روزها را هرگز فراموش نخواهند کرد، تا دیر نشده کاری بکنید.

وبلاگ اسلام سبز

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator