۱۳۸۸/۰۸/۲۵

محمدرضا شجریان هم بازجویی شد! + ویدئو

محمدرضا شجریان هم بازجویی شد

آغاسی وکیل شجریان با اشاره به اینکه گفتگوها به خوبی و خوشی به اتمام رسیده است، افزود: ” طبق قانون نمی توانم جزییات گفتگو را توضیح دهم اما یکی از مواردی که روی آن بحث شد مصاحبه اخیر استاد شجریان با صدای آمریکا بوده است!

وکیل استاد محمدرضا شجریان از توضیحات وی در مورد مصاحبه با صدای آمریکا خبر داد.

به گزارش عصر ایران ، محمد حسین آغاسی شب گذشته با اشاره به اینکه شنبه هفته گذشته پس از بازگشت استاد شجریان به کشور ، ماموران امنیتی مستقر در فرودگاه او را برای گفتگو و ادای پاره ای از توضیحات به ساختمانی در خیابان جردن دعوت کرده اند ، افزود : استاد شجریان روز دوشنبه برای گفتگو در این محل حاضر شد و به مدت ۲٫۵ ساعت گفتگویی بین او و مسئولان مربوطه انجام شد و استاد در آن گفتگو از مواضع همیشگی خود دفاع کرد . ”

آغاسی با اشاره به اینکه گفتگوها به خوبی و خوشی به اتمام رسیده است ، افزود : "طبق قانون نمی توانم جزییات گفتگو را توضیح دهم اما یکی از مواردی که روی آن بحث شد مصاحبه اخیر استاد شجریان با صدای آمریکا بوده است".

مشاهده مصاحبه آقای آغاسی با صدای امریکا VOA

1 نظرات:

Anonymous گفت...

چند لحظه پیش کلیپ وحشتناکی از جوان سبزی دیدم که از سرش خون می ریخت و جوانی که سرش را نگه می داشت می گفت مغزش درآمده و نمی شود تکانش داد و در عجبم که چه کسانی خود را مسئول این ملت می دانند و ادعای شیعه علی بودن که خوبه جانشینی فرزند علی را هم دارند ....

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator