۱۳۸۸/۰۸/۱۲

جواب وحشت و توهین‌های بی‌سابقه کیهان

جواب وحشت و توهین‌های بی‌سابقه کیهان

روزنامه نه چندان وزین کیهان بار دیگر نتوانست خشم برخواسته از ترس خود از حضور گسترده و باشکوه سبزها در روز سیزدهم آبان را پنهان کند و در شماره صبح امروز، تیتری سراسر دروغ و اهانت به دو تن از رهبران جنبش سبز، میرحسین موسوی و سیدمحمد خاتمی به قلم عنصر معلوم‌الحال حسین شریعت‌مداری منتشر کرده است. حسین شریعتمداری گویا هنوز چنان در رویای کودتا علیه ملت و تجاوز به رای و جان مردم کشور است که افسار کلمات بیش از پیش از اختیارش خارج شده‌است. گرچه این دست فحاشی‌ها در این روزنامه به عادتی دیرینه تبدیل شده اما درباره این بیانیه، شاید تذکر چند نکته ضروری باشد:

اول- برادر حسین ظاهرا فراموش کرده‌اند آن کسی که این روزها سر از اسرائیل و میزهای مذاکره با سران این کشور در می‌آورد، احمدی‌نژاد و اطرافیانش است، نه موسوی و خاتمی که حال و روزشان بر عالم و آدم عیان است. بد نیست از ایشان بپرسیم زمانی که سران دولت کودتا به پشتیبانی حامیان و عوامل پشت و روی صحنه‌ کودتا بر علیه ملت و حمایت آن به‌ اصطلاح روزنامه سر میزهای مذاکره با اسرائیلی‌ها نشستند کجا بودند؟ موسوی و خاتمی به اسرائیل باج می‌دهند یا کودتاگران مورد حمایت جریده شما که بعد از مصاحبه‌‌های پی در پی بر سر قضیه هولوکاست وقتی به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند؟

دوم- برادر بازجو ظاهرا فراموش کرده‌اند که این موسوی و خاتمی نبودند که در بیانیه‌های خود به آمریکا چراغ سبز نشان دادند، بلکه رئیس‌جمهور نامشروع برآمده از دل کودتا و مورد حمایت شما بود که استقلال سی‌ساله کشور را با عجز و لابه‌های پشت پرده خود برای برقراری ارتباط با آمریکا - به هر قیمت - بر باد داده است. آن زمان که می شد با عزت و احترام سر میز مذاکره رفت، قلم جناب‌عالی بود که خاتمی را خائن به ملت خواند و بدون توجه به منافع ملی به سیاه‌نمایی پرداخت، چرا که می‌دانستید اگر این اتفاق با احترام و عزت توسط خاتمی انجام شود دیگر چیزی به کیسه خالی شما نخواهد ماسید و همه خائن واقعی به منافع ملی را خوب خواهند شناخت.

حالا بعد از ۱۲ سال، این همان قلم است که خاتمی و موسوی را خائن به ملت معرفی می‌کند تا منت‌کشی‌های خائن واقعی به رای و حقوق و منافع ملت باز هم پشت نقاب بماند، غافل از آنکه این پرده پنج ماه است که فرو افتاده و مردم همه چهره‌ بی‌نقاب دروغ را به چشم خود دیده‌اند.

سوم- به دلیل غلبه بی‌حواسی جناب شریعتمداری یادشان نیست جسارتا ایشان و عوامل کودتاگرشان بودند که با همراهی مرتضوی تمامی روزنامه‌های اصلاح‌طلب را به تیغ سانسور سر بریدند، روزنامه‌نگاران را راهی زندان کردند و با پارازیت‌های چند میلیارد تومانی از جیب بیت‌المال، سلامت مردم کشور را نشانه رفتند تا مبادا از اخبار جنبش سبز باخبر شوند، ایشان گویا دروغ‌پراکنی‌های ۲۰:۳۰ و اخبارهای سراسر کذب صداوسیمای ضدملی‌شان را فراموش کرده‌اند که با اسم آوردن از چند موسسه بی ربط و رسانه‌های خارجی سعی در وارونه جلوه دادن واقعیات دارند. محض اطلاع مدیریت کیهان، باید تاکید کنیم خائن آن کسی است که از پول بیت‌المال شش شبکه راه می‌اندازد، شبانه روز به مردم دروغ می‌گوید و جنایت‌های کهریزک را با برنامه‌سازی‌های کودکانه‌ای چون بیست و سی خنثی کنند.

چهارم- با در نظر گرفتن همه این مسائل و نیز وقوف به اینکه جناب‌عالی در ساماندهی کودتا علیه رای مردم و سرکوب‌های خیابانی و سپس توجیه آنان نقش به سزایی داشتید به این نتیجه می‌رسیم که اصلا شما نامی از انقلاب و امام نیاورید به مراتب سنگین‌تر است. از آنجایی که میزان به کارگیری این کلمات هم در سخنانتان به شدت بالاست به شما توصیه می‌کنیم به جای واژه انقلاب و امام از واژه کودتا و کودتاگر استفاده کنید، چون اصولا این کلمات به طرز فکر و شخصیت شما بیشتر می‌خورند و کلماتی از قبیل امام و انقلاب و ایثار و شهدا اصولا در کلام شما نمی‌نشینند و اگر بنشینند هم به لطیفه‌ بیشتر شبیهند.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator