۱۳۸۸/۰۸/۱۲

جنبش سبز علوی!؛ یک عقب نشینی دیگر

جنبش سبز علوی(صفوی)! ؛ یک عقب نشینی دیگر

"خبر اعلام موجودیت یک جنبش دولت‌ساز (و نه مردم نهاد) با نام جنبش سبز علوی در واقع اذعان و اعتراف محترمانه به شکست تلاش چند ماهه برای سرکوب یک حرکت مردمی است، حرکتی که بدون وابستگی به بیگانه و صرفاً برای احقاق حقوق پایمال شده ملت شکل گرفته است."

آنها که چندین ماه ما را بخاطر سبز بودن مسخره و اذیت کردند بالاخره خودشان هم سبز شدند! البته سبز آنها بر خلاف سبز ما نه موج آفرین است و نه امید بخش، اگر سبز ما به اعتقادات پاک و سرشت انسانی میلیونها ایرانی آزاد اندیش وابسته است سبز آنها صرفاً تلاشی است کورکورانه برای عقب نماندن از قافله پر شتاب ما سبزهای «اصیل»، آنها که حتی در انتخاب رنگ و نماد هم کم آورده اند و هیچ خلاقیتی ندارند، درست مثل ماجرای شعارسازی، به نظر میرسد تقلید شعارهای معروف سبزها مثل «دروغگو، دروغگو....» یا «دیکتاتور حیا کن...» برایشان کافی نبوده که این بار تصمیم گرفته اند رنگ و نماد پاک ما را هم به نفع خودشان مصادره کنند! به نظر میرسد پیشتازی ما همچنان پابرجاست و آنها کماکان به دنبال ما میدوند!

این اقدام عجولانه «سبزهای تقلبی» که به نظر میرسد با برنامه ریزی گسترده سبزهای «اصیل» برای 13 آبان بی ارتباط نباشد چند روزی است در «سیمای میلی» هم پیگیری میشود تا آنجا که در برخی از بخشهای خبری پربیننده از رنگ سبز به وفور استفاده میشود. شاید با این ترفند جدید میخواهند سبز زیبای ما را خنثی کنند و خاصیت ضد استبدادی و ظلم ستیز آن را بی اثر کنند ولی مثل اینکه یک نکته را فراموش کرده اند: «ما بی شماریم و آنها محدود».

سبز ما خلاق است و پویا، و سبز آنها بی روح و شکننده، سبز ما به پشتوانه انبوه مردمی به پیش میرود که 25 خرداد و 26 تیر و 27 شهریور را خلق کردند و میخواهند 13 آبان را نیز به فتوحات خود اضافه کنند، سبز ما مدتهاست به نماد دینداری، صلح مداری، آزاد اندیشی و حق طلبی مبدل شده و هیچ نسخه بدلی هم توان رقابت با آن را ندارد، سبز ما سبز خدایی است، سبز ما رنگ نشاط و آبادانی است، نماد همه آرزوهای زیبایی است که برای ایرانمان داریم. سبز «اصیل» میماند و ما هم سبز «اصیل» میمانیم.

وعده همه ما سبزهای «اصیل» 13 آبان در سراسر ایران.

============
پیوندهای مرتبط با این مطلب
:
»
"صفویان" به آغوش "علویان" پناهنده شدند!
» هر «سبز»ی «جنبش سبز» نیست!

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator