۱۳۸۸/۰۸/۲۷

پخش صدای برخی افراد و برخی آهنگ‌ها در رادیو ممنوع شد

رادیو هم ممنوع‌‌الصدا می‌کند
پخش صدای برخی افراد و برخی آهنگ‌ها در رادیو ممنوع شد


در این فهرست برخی خوانندگان به طور کلی از اینکه صدایشان در رادیو پخش شود محروم شده‌اند و نیز پخش برخی از آهنگ‌ها و ترانه‌های تعدادی از خوانندگان نیز ممنوع شده است.

ایلنا:‌ پخش آهنگ‌های برخی از خوانندگان و نیز برخی ترانه‌ها به خاطر آنچه که پاره‌ای از دلایل نامبرده می‌شود در رادیو ممنوع‌ اعلام شده است .

به گزارش خبرنگار موسیقی ایلنا، در این فهرست برخی خوانندگان به طور کلی از اینکه صدایشان در رادیو پخش شود محروم شده‌اند و نیز پخش برخی از آهنگ‌ها و ترانه‌های تعدادی از خوانندگان نیز ممنوع شده است.

در این فهرست نام افرادی چون شاهین آرین، فریدون آسرایی، علیرضا افتخاری، مجید اخشابی، علیرضا افشار، محمد اصفهانی، اسماعیل‌زاده، شهرام امیری، احسان خواجه‌امیری، پاک‌نیا، محمد خواجه‌امیری، مسعود خادم، حسین زمان، کوروس سرهنگ‌زاده، ناصرعبدالهی، علیرضا عصار، فتحعلی اویسی، گلشن، علی لهراسبی، محمد نوری، کامبیر افضلی و ..... به چشم می‌خورد.

این در حالی است که بنا بر اظهارنظر قربانی مدیر روابط عمومی مرکز موسیقی سازمان صدا و سیما،‌ کیومرث طهماسبی مدیر این مرکز هیچ خبری راجع به موسیقی نمی‌دهند و ضمنا دوست ندارند با هیچ خبرنگاری صحبت کنند.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator