۱۳۸۸/۰۸/۱۹

جنبشی "جعلی" که مرده به دنیا آمد!

تلاش های رسانه ای حامیان جنبش سبز اموی
جنبشی "جعلی" که مرده به دنیا آمد!


در پی اعلام تاسیس "جنبش سبز علوی" ، بنگاه خبر پراکنی شبه نظامی فارس و سایر رسانه های حامی دولت کودتا (ک.ف.ا.ر) ، روزانه بخش قابل توجه ای از اخبار خود را به تبلیغ این "جنبش جعلی" اختصاص داده است.

این در حالی است که هواداران جنبش سبز ایران این جنبش را به توجه به مخصات آن "جنبش سبز اموی" نامیده اند اما از پیوست هر حرکت دیگری به این جنبش سبز اصیل و مردمی استقبال نموده و اعلام کرده اند مطمئنا هر حرکت دیگری که شکل بگیرد در دریای خروشان مردم ایران حل خواهد شد.

در این شرایط سید جلال شربیانی معاون نهاد رهبری دانشگاه هنر اسلامی تبریز مدعی شد:‌ "باید اعلام كنم كه سوءاستفاده از نمادهای دینی و اعتقادی آغاز "جریان فتنه" در كشور است كه باید هوشیار بود".
این درحالی است که رواج خرافات، رمالی و ادعای ارتباط با امام زمان و مشاهده هاله نور در دولت احمدی نژاد رواج و گسترش یافت به حدی که بسیاری از مراجع تقلید از اظهار نظرها و رفتار احمدی نژاد و اطرافیان وی به شدت انتقاد و مراوده با اعضای دولت کودتا را تحریم نمودند.

این معاون نهاد رهبری اضافه نموده است: نباید اجازه بدهیم كه عده‌ای "مغرض" نمادهای دینی را مورد مضحكه و سوء‌استفاده برای رسیدن به امیال پلید خود قرار دهند.
این سخنان در حالی ابراز می گردد که راهپیمایی های اعتراضی و آرام مردم با شعارهای "الله اکبر" و "یا حسین" همراه است اما در مقابل جریانات "مزدور" وابسته به دولت با این شعارها به خوابگاه کوی دانشگاه حمله کردند و تعدادی از دانشجویان را به شهادت رساندند.

همچنین برخی از اسرای آزاد شده جنبش سبز خبر دادند که در بازداشتگاه مخوف کهریزک هنگام شکنجه و تجاوز به برخی از زندانیان شعارهای دینی از سوی نیروهای شکنجه گر سر داده می شد.

در حالی که شربیانی از اعلام موجودیت جنبش سبزعلوی به همت گروهی از "سادات و طلاب حوزه‌های علمیه" اظهار خشنودی نموده است که به گزارش موج سبز آزادی "جنبش سبز علوی" به سرکردگی و هدایت سردار نقدی ، حسین طائب و علی کردان راه اندازی شده است.

پیش از این محمدرضا نقدی ، فرمانده نیروی مقاومت بسیج که به خاطر اقدام به تجاوز و شکنجه در پرونده شهرداران تهران و همچنین فساد مالی در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز محکوم شده است مدعی شده بود: "جنبش سبزعلوی در مقابل جنبش سبز اموی خواهد ایستاد".

محمدرضا نقدی فرمانده نیروی مقاومت بسیج و رئیس پیشین سازمان حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی ایران و نماینده سابق ولی فقیه (آیت الله سید علی خامنه‌ای) در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، در آبان ماه سال ۱۳۸۴ با حکم محمود احمدی نژاد به سمت ریاست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب گردیده بود که به دلیل مسائل مالی از این سمت عزل شد.

پس از افشای پرونده شرکت "بهزیست بنیاد" که متعلق به اطرافیان احمدی نژاد بود وی از سمت خود برکنار شد.این شرکت در قاچاق کالاهای پتروشیمی دست داشت و یکی از نزدیکان احمدی نژاد هم در این ارتباط تحت تعقیب قرار گرفت

نقدی که متولد شهر نجف عراق است ، در ماجرای دستگیری و باز جویی شهرداران تهران به علت جنایاتی که مرتکب شده بود در دادگاه نظامی به اتهام شکنجه متهان به ۸ ماه حبس قطعی محکوم شد گرچه هیچگاه خبری از زندانی شدن وی در رسانه‌ها منتشر نشد.

حسین طائب نیز که پیش از نقدی مسولیت نیروی مقاوت بسیج را بر عهده داشت متهم به سازماندهی گروه های فشار و دخالت در کودتای انتخاباتی است.

علی کردان نیز که پیش از انقلاب به علت تجاوز به عنف زندانی شده بود و پس از انقلاب خود را زندانی سیاسی معرفی می نمود ، به جرم جعل مدرک تحصیلی توسط مجلس استیضاح و از وزارت کشور برکنار شد. در حالی که علی کردان مدعی بود مدرک دکترای حقوق از اکسفورد دارد بررسی ها مشخص کرد که وی تنها موفق به کسب مدرک فوق دیپلم از دانشگاه های ایران شده است.

در حالی که اعلام شده بود اعضای این جنبش در راهپیمایی 13 آبان شرکت خواهند نمود ، تنها چند هزار نیروی بسیج 13 تا 15 سال تحت محافظت شدید نیروهای انتظامی و لباس شخصی در برابر سفارت سابق آمریکا گرد امده بودند. در این شرایط نیز بارها فریاد "مرگ بر دیکتاتور" از صدا و سیمای دولتی شنیده شد. ناتوانی حامیان دولت کودتا بر خشم آنها از جنبش سبز ایران افزوده و تبلیغات رسانه ای خود را برای سرپوش نهادن بر این رسوایی افزایش داده اند.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator