۱۳۸۸/۰۸/۲۶

برای كردان آرزوی بهبودی کنیم...

برای كردان آرزوی بهبودی کنیم ...


با خبر شدم كه وضعيت بسيار حادي را ميگذراند. كاملاً جدي اميدوارم كه هرچه زودتر رفع خطر بشود . من به كردان زياد خنديده ام و زيادتر خندانده ام . اگر باشد و بماند و به همان روال ادامه بدهد بيشتر هم خواهم خنديد و بيشترش خواهم خنداند . جزو معدود كساني بود كه من حتي از هجو كردنش هيچ ابائي نداشتم . خيلي از ما اينطور بوديم و اينطور هستيم . ولي قرار سبزمان را فراموش نكنيم . تا حالا از مرگ كدام مخالفمان خوشحال شده ايم كه اين دومي اش باشد ؟ مگر فرق ما با مخالفانمان همين چيزها نيست ؟ رفقا بيائيد اين فرق را همينجا و دوباره به رخشان بكشيم . نياز به ريا كردن هم نيست . من واقعاً ميدانم و مطمئنم كه همگي مان وقتي بدانيم كردان رنج ميكشد ناراحت ميشويم . ما انسانيم و با حيواناتي كه مقابل مان ايستاده اند فرقها داريم ...

قلباً اميدوارم كه هرچه زودتر خبر بهبودي كردان را در همين فارس هم كه شده بخوانم . حتي حاضرم اگر خبر بهبودي اش را درج كرد خودم همه جا لينك كنم فحشش را هم با كمال ميل بخورم كه چرا از فارس لينك گذاشتي . رفقا ! حالا و اينجا نوبت شماست . هرچه تلخي به كامتان ريختند در شيريني وجودتان ذوب شد . بيائيد حالا آن شيريني را بي دريغ حتي در اختيار مخالفتان بگذاريد تا بدانند معناي سبز شما تومني چقدر با ادعاهاي مشابه فرق دارد و فرقش در چي و كجاست . براي سلامت كردان دعا كنيم حتي اگر خبرش مثل بقيه اخبار كردان جعلي باشد! «بقول آسدممد خودمان: زنده باد مخالف من»

علیرضا رضایی
اینم اصل خبر:

معاون بيمارستان مسيح دانشوري در گفت‌و‌گو با فارس:
وضعيت علي كردان نگران كننده است
معاون بيمارستان مسيح دانشوري گفت: علي كردان كه از دو هفته قبل به علت سرطان خون بستري است هنوز زنده است اما وضعيت وي بسيار حاد و نگران كننده است.
محمدرضا مسجدي در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعي فارس، افزود: شايعات مربوط به فوت آقاي علي كردان را تكذيب مي‌كنيم، وي اكنون در بيمارستان مسيح دانشوري به علت نوعي از سرطان خون بستري است اما وضعيت وي بسيار حاد و نگران كننده است و تب شديد دارد.
وي اضافه كرد: علي كردان از دو هفته پيش به علت نوعي سرطان خون و عفونت خوني در اين بيمارستان بستري است و كادر اين بيمارستان همه تلاش خود را براي وي انجام داده است.
علي كردان براي مدتي در دولت نهم وزير كشور بود.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator