۱۳۸۸/۰۹/۰۲

موتلفه: خیلی نامردید که تصاویر زشت نقض حقوق بشر در ایران را به جهان مخابره کردید!

موتلفه: مخابره تصاویر زشت از حقوق بشر در ایران به جهان ظلم فاحشی به مردم است!

ادامه راه سبز«ارس»: بیانیه پایانی اجلاس سراسری دبیران استان‌ها و شهرستان‌های حزب موتلفه اسلامی امروز منتشرشد. در بخشی از این بیانیه آمده است: آنان که با شرارت در حوادث پس از انتخابات تصویر زشتی از حقوق بشر و آزادی در ایران به جهان مخابره کردند، ظلم فاحشی به مردم و نظام کرده‌اند، این ستم هیچگاه از ذهن ملت ایران محو نخواهد شد و باید پاسخگوی اعمال خود در دنیا و آخرت باشند

در بخشی دیگر از این بیانیه حزب موتلفه اقدامات و مواضع موسوی و کروبی را "انتحار سیاسی" خوانده است و تاکید کرده است: متاسفانه در اثر غفلت عده‌ای و هوشیاری دشمن، جمعی را که باید منتقد نظام باشند به مخالف نظام و سپس به صورت معاند نظام طی 5 ماه گذشته نسبت به مردم ما بنای بی‌مهری گذاشتند. این عده به طور طبیعی در رقابت‌های آینده به دلیل دشمنی با مردم از صحنه رقابت حذف شده‌اند، ما تنها می‌توانیم تاسف خود را از این انتحار سیاسی اعلام داریم. تلاشهای بزرگان و دلسوزان نظام نتوانستند جلوی این رویکرد ناگوار را بگیرد.

این حزب اصولگرا در ادامه "برای تعمیق مشارکت سیاسی در آینده" خواستار طراحی " مدلی بومی از رقابت سیاسی" شده است که "محصول آن ایجاد فرصت برای پیشرفت نظام باشد نه تهدید برای خدمت به مردم."

ارس: آقای موتلفه، جای شکر دارد که هنوز کمی وجدان برایتان باقی مانده تا معنی زشت و زیبا را بفهمید!، اما بدجوری سوراخ دعا را گم کرده اید. لطفا به این سوال ساده پاسخ دهید: "نقض حقوق بشر بدتر است" یا "ارسال تصاویر نقض حقوق بشر"؟ اگر با عقل سلیم به این سوال بیندیشید قطعا مورد نخست را بدتر می دانید. در این صورت به اربابتان و همپالکی ها توصیه کنید حقوق بشر را در ایران محترم شمارند. آری آقای موتلفه، جواب "های"، "هوی" است!، لطفا پاسخ دهید، اگر ارسال تصاویر جنایات، کشتار، ضرب و شتم مردم بی دفاع، شکنجه و تجاوز سگهای هار حکومت به جهان بد است!، پس اعمال اصل این فجایع بر علیه مردم چگونه صفتی میتواند داشته باشد؟!

والله اگر آدم و حوا هم آن زمان دوربین داشتند، حتما صحنه جنایت قابیل بر علیه هابیل (اولین جنایت بشری و برادرکشی) را برای عبرت آیندگان و امثال شما در تاریخ ثبت میکردند. آری، زینب(س) هم آن زمان دوربینی نداشت ولی خطبه ای که در وصف کربلای حسین(ع) در دربار یزید خواند ، چنان تصویری در تاریخ درج نمود که از هر فیلم تصویری برای آیندگان گویاتر است و اینگونه عمق جنایت یزیدیان و مظلومیت حسین و حسینیان را تا به امروز برای بشریت به ثبت رسانید. و آن شد که معلم شهیدمان دکتر شریعتی گفت: نان که رفتند کاری حسینی‌ کردند، آنان که ماندند باید کاری زینبی کنند وگرنه یزیدیند" و این رسالتی است بر دوش ما که تاکنون سعادت رفتن نداشتیم، و حال که مانده ایم، باید زینب وار صدای مظلومیت ملتمان و نداها و سهرابهایمان را در مقابل یزیدیان زمان به گوش جهانیان و نسلهای آینده برسانیم.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator