۱۳۸۸/۰۹/۰۱

آقاي ضرغامي، آيا شب ها راحت مي خوابيد؟!

آقاي ضرغامي، آيا شب ها راحت مي خوابيد؟!

سلام

نمي دانم در اين چند ماه ، چند بار با خود خلوت كرده ايد؟ نمي دانم شبي چند ساعت خواب آرام داريد؟ نمي دانم تا بحال ، اعتراضات مردمي را با چشم هاي خودتان ديده ايد؟ اجازه دهيد با همديگر، خاطرات اين ايام را بصورت گذرا مرور كنيم.

دو روز پس از انتخابات ، سخنراني معروف خس و خاشاك را از چند كانال به صورت زنده و مرده! پخش نموديد و جمعيت حاضر را ميليوني اعلام نموديد در حالي كه تعداشان با اغماض ، شايد 6 رقمي مي شد و فرداي آن روز ، راهپيمايي سكوت معترضان را....

هر زمان كه آقاي احمدي نژاد در شهر سخنراني داشت، واژه هاي شكرانه، وحدت و ... و هر وقت كه مردم معترض به صورت خودجوش به خيابان آمدند واژه هاي ترافيك شهري، اخلال گر و اغتشاش گر و ... را بكار برديد.

توهم انقلاب مخملي كه بعدا توسط ويراستاران سياسي تان ،به كودتای مخملي تغيير نام داد را حتي پس از بيانات رهبري بارها به سمع و نظر مردم رسانديد.

سرعت برنامه ريزي و يا شايد پرونده سازي را كه از مسئولان فعلي بخوبي ياد گرفته ايد را در مورد مردم و انقلاب مخملي و غير مخملي و ... اطلاع رساني كرديد.

شوي تلويزوني ترانه موسوي را كه يادتان هست كه چگونه مفتضحانه دروغش فاش شد و ازآن بدتر ، شوي تلويزيوني سعيده پورآقايي بود كه سوژه خنده همگان شد( كسي از طبقه سوم يا چهارم ساختماني بيفتد و ، فقط پايش بشكند،از جلوي نگهباني رد شود و دوستي به قصد خير، دوماه ايشان را تيمارداري كند و براي نگرن نشدن مادرش ، اطلاع ندهند!)

با دعوت از حاميان افراطي دولت در برنامه هاي سياسي، سوهان روح مردم شديد.

نمي دانم حتما بايد محسن روح الامينی به شهادت مي رسيد تا شما به سبب دوستي با پدرشان ، وجدان درد مي گرفتيد و اپسيلوني انتقاد مي كرديد.

راستي فاجعه كهريزك را كه يادتان هست و در زماني كه دستور العمل تعطيلي آن توسط رهبري صادر شد ، چقدر دير حساس شديد كه گزارشي تهيه كنيد.

يادتان هست وقتي كه تصوير مردي را با اسلحه پلاستيكي به مردم به عنوان اغتشاشگر نشان داديد، چه احساسي داشتيد. شايد تصور كرديد كه مردم ، گول هنر صحنه سازي را مي خورند.

آيا بستن و توقيف مطبوعات غير دولتي به اندازه پخش خبر افزايش تورم در فلان كشور غربي، ارزش بررسي نداشت!

صبر كنبد ، كمي به شبكه هاي شما سربزنيم: در كانال ۱، آقاي رحيم پور در حال سخنراني و برداشت تكه اي از سخنان امام هستند. شبكه ۲ در حال پخش اخبار ۲۰:۳۰ از دنياي مجازي پس از انتخابات است. كانال ۳ ، دلخراشان( ببخشيد دلنوازان) را پخش مي كند و در شبكه ۴ خبري از اساتيد برجسته قبل از انتخابات نيست. شبكه ۵ در حال پخش تهديد هاي آقاي احمدي نژاد بر عليه مسئولان مترو و وعده هاي تكراري تثبيت قيمت آن در ۱۵ سال آتي را مي دهد و در كانال ۶، هر زمان كه در مجلس، فرصت به منتقدان دولت در هر موضوعي مي شود ، بلافاصله ارتباط قطع مي شود.

شايد بفرمائيد كه اين گفته ها ، احساسي است .، چشم! با هم قانوني صحبت مي كنيم: مگر قرار نبود كه با استناد به مصوبه مجمع تشخيص مصلحت نظام ، فرصت دفاع در برابر تهمتهاي ناشي از مذاكرات داده شود. آقاي هاشمي رفسنجاني و ناطق و ... هنوزمنتظرند!!

ما كه نفهميديم كه بالاخره دادگاه هاي نمايشي بايد علني باشد يا غير علني؟ ابتدا در دادگاه هاي اوليه ، آبروي افراد برده مي شود و به ناگاه از م.م و ... استفاده شد و غير علني شد. شايد تا همين حد هم براي بي آبرويي متهمان كفايت مي كرد. الان هم كه متهمان درخواست دادگاه علني دارند، ممانعت مي شود!. براستي شما را چه مي شود؟

آقاي ضرغامي، همه اين رفتارهاي سازمان تحت امر شما ، باعث اشتغال زايي نصاب آنتن ماهواره شد كه فقط براي نصب وقت دارند و تنظيم را به زمان ديگر موكول مي كنند شهامت عذرخواهي را داشته باشيد : از خانواده هاي شهدا ، از مراجع عظام به خاطر تهمت هايي كه به ايشان زده شد و شما ساكت بوديد، از مردم به دليل اطلاق واژه هايي نظير اغتشاش گر، از متهمان به دليل قصاص قبل از جنايت و از گمراه كردن عموم مردم و ...

از شما مي خواهم كه قانون اساسي را بار ديگر بخوانيد و ديگر از عدل علوي دم نزنيد. با خود و مردم ايران صادق باشيد و بگوئيد كه در انجام اين اعمال، مختار بوديد يا مجبور!!!

در پايان به شما عرض مي كنم كه برخي از انسانها ، خود را به نشنيدن مي زنند و برخي به نديدن و البته عده اي ، هردو. شما را به خاطر نديدن ها ، نشنيدن ها و تلاش براي گمراهي مردم ، نمي بخشم و هميشه به ياد داشته باشيد كه هر مصلحتي بالاتر از مردم و شعور آنها نيست.

ديدار به قيامت
يكي از فرزندان ايران اسلامي

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator