۱۳۸۸/۰۸/۲۶

اهانت بیشرمانه و مضحک یک سردار سپاه به مراجع و اصلاح طلبان

حملات مضحک سیاسی یک نظامی سپاه به مراجع و یاران امام راحل

ادامه راه سبز«ارس»: سردار سرتیپ پاسدار "غلامرضا غیب‏پرور" فرمانده سپاه فجر فارس در سخنانی سیاسی بدون ارائه هیچ سند و مدرکی اقدام به حمله و توهین به اصلاح‌طلبان کرد.

خبرگزاری ایسنا گزارش داد: سردار سرتیپ پاسدار "غلامرضا غیب‏پرور" فرمانده سپاه فجر استان فارس روز سه شنبه ۲۶ آبان ماه در همایش بصیرت و مصونیت در شیراز، فتنه را بهترین تعبیر برای حوادث پس از انتخابات دانست و گفت: در حوادث اخیر، انسان‏های بی ریشه و فاقد شناخت از انقلاب، به زبان آمدند و فقط یکی از آقازاده‏ها ۲۰۰ میلیون تومان به اراذل و اوباش جنوب تهران پرد اخت می‏کند تا بانک‏ها، مغازه‏ها، اتوبوس‏ها را به آتش کشیده و به نوامیس مردم تعرض کنند.

وی با بیان اینکه از کوچکی به ما یاد دادند که رنگ سبز نشان ذریه رسول الله(ص) است و حرمت دارد، خاطرنشان کرد: در این انتخابات چه ها که بر سر رنگ سبز نیاوردند! تنها یک مورد در مراسم سینمایی در اروپا، دختر یک تیمسار ورشکسته پهلوی با لباس نیمه عریان سبز رنگ حاضر می‏شود.

غیب‏پرور ادامه داد: آقای میرحسین موسوی! شما قبل از انتخابات اعلام کردید که با اجازه ولی فقیه می‏آیم و بر مدار ولی فقیه حرکت می‏کنم! آیا این بود حرکت بر مدار ولی فقیه؟ برادر، من زنگ انشاء تمام شده و حالا زنگ حساب است.

وی با بیان اینکه هزینه‏ای که موسوی و کروبی به نظام تحمیل کردند، هیچ گاه منافقین تحمیل نکردند، افزود: فتنه گری دار و دسته آقای موسوی و شیخ فریب خورده کروبی به ابتدای سال ۸۸ بر نمی‏گردد و از انتخابات 2 سال قبل مجلس شورای اسلامی و دوران سیاه 8 ساله دوم خردادی‏ها آغاز شد.

این مقام نظامی با بیان اینکه امام حسین، رهبری، شهدا و انسان‏های اصولگرا، اصلاح طلب واقعی هستند، ادامه داد: من خواهش می‏کنم به آقایان اصلاح طلب نگویید بلکه به جای اصلاح طلب بگوییم آشوب طلب یا با ارفاق بگوییم دوم خردادی.

وی معتقد است، در فتنه‏های اخیر چهره نفاق آشکار شد و کسانی که به نفاق دم از امام و شهدا می‏زدند، لو رفتند.

سردار غیب پرور اضافه کرد: سوابق ارزشی در دوران جنگ و مبارزات قبل از انقلاب، کارت گارانتی از سوی خداوند نیست و گرفتن مدال از امام خمینی، حجت و دلیل برای امروز نیست؛ بلکه فعل امروز افراد شرط است؛ آنچنان که زبیر با تمامی سوابق خود درصدر اسلام، به دلیل اینکه مقابل حکومت اسلامی ایستاد، به یکی از ائمه کفر تبدیل شد.
فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه جامعه امروز به مراتب از جامعه عصر رسول الله پیچیده‏تر است، ابراز کرد: ولایت فقیه منحصر به مرزهای ایران نیست چرا که نایب الامام است.

وی با بیان اینکه استحاله نظام در دستور کار آقایان قرار داشت، افزود: آقای احمدی‏نژاد بهانه و پلی بود که می‏خواستند از او عبور کنند. همین آقایان در چند نقطه کشور مرجع تراشی کردند. آقای «اسدالله بیات» از کجا به مرجعیت رسید؟ ایشان مردانه بگوید که پول چاپ رساله‏ها را از کجا آوردند؟

عضو شورای تأمین امنیت استان فارس با انتقاد از برخی سیاه نمایی‏ها ادامه داد: در بسیاری از کلاس‏های دانشگاه‏ها جو بدبینی خارج از تعصب نسبت به انقلاب و امام و رهبری حاکم کرده‏اند و اساتید حزب اللهی جرأت ندارند درباره امام یا انقلاب حرف بزنند.

وی خاطرنشان کرد: ما غفلت کردیم، تا آقایان همه مراکز دانشگاهی و امور حج را گرفتند. در ادارات شیراز ۱۳۰ نماز جماعت برگزار می‏شود در حالی که ۱۰۳ امام جماعت منسوب به حوزه‏ای هستند که با خط ولایت فقیه خط کشی دارند.

سردار غیب پرور با بیان اینکه میزان و محک ارادت به حضرت مهدی، بستگی به میزان و علاقه به رهبری دارد، ابراز کرد: در جریان حوادث ۱۳ آبان در شیراز ۱۲ نفر را دستگیر کردیم که اعتراف کردند به صورت یک جا از شهری با ۳.۵ ساعت فاصله نسبت به شیراز، خود را به درگیری‏های شیراز رسانده‏اند.

وی ادامه داد: من تعجب می‏‏کنم کجای پردیس دانشگاه این همه سنگ تراشیده وجود دارد که دردرگیری‏ها به سوی مردم پرتاب می‏شد؟ و وقتی بچه‏های بسیج جلوی اقدامات فتنه گران را در مقابل پردیس دانشگاه شیراز می‏گیرند، به برخی از آقایان بر می‏خورد! اما اجازه نمی دهیم در این شهر کسی بخواهد پمپ بنزین و اموال عمومی را به آتش بکشد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس مدعی شد دوم خردادی‏ها باورهای دینی مردم را نشانه رفته‏اند و حتی از خط امام حسین عبور کردند و در روزنامه‏های خود نوشتند قیام عاشورا، چیزی جز خون در برابر خون نبود.

سردار غیب پرور ادامه داد: دوم خردادی‏ها که به عید فطر مردم رحم نکردند، می‏خواهند دهه اول محرم را به فرصتی برای مقابله با ولی فقیه تبدیل کنند.

4 نظرات:

جانباز وطن گفت...

یکی باید از خود ایشان سوال کند که: خودت چگونه و چه وقت و به چه ترتیبی این درجات سرتیپی و سرداری را طی کرده ای جناب سردار کیلویی؟!!!

ناشناس گفت...

آقاي سردار لطف كنيد كه بعضي حجت الاسلامها (كه خداداندو من دانم وتو هم داني منظورم به كيه) ازكجانايب الامام و مرجع تقليد شدند آن هم يك شبه شايد جهش مولكولي داشتند مابي خبريم برو بذار باد بيا ما كه ميشناسيمت

ناشناس گفت...

بابا دمت گرم سردار تو اگه تو حوزه طنز فعالیت می کردی خیلی درجات بیشتری می گرفتی :)
در ضمن از کی تا حالا این رهبر شما که اینقدر از عدالت فاصله داره و دستش به خون آلودست شده معیار حب آقا ( امیدوارم خدا زودتر دست ظلم این مشرکین خرافاتی رو که انگار از دوره جاهلیت جا موندن از سر این مملکت کوتاه کنه)

ناشناس گفت...

برید به سردار بگید....
ما اهل کوفه نیستیم
پشت یزید بایستیم

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator