۱۳۸۸/۰۹/۰۵

شاهپور کاظمی آزاد شد - بهزاد نبوی در سی‌سی‌یو بستری شد


شاهپور کاظمی آزاد شد

شاهپور کاظمی برادر زهرا رهنورد، که در روزهای نخست بعد از انتخابات بازداشت شده بود با قرار وثیقه صبح امروز از زندان اوین آزاد شد.

به گزارش کلمه کاظمی به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و آن‌چه که «هدایت آشوب‌های اخیر» خوانده‌ شده است بیش از ۵ ماه در بازداشت به سر برد‌.

این اتهامات در حالی به او وارد شده که شاهپور کاظمی هیچ گونه فعالیت سیاسی و انتخاباتی نداشته و بازداشت وی تنها به منظور تحت فشار قرار دادن میرحسین موسوی و همسرش زهرا رهنورد ارزیابی می‌شود.

بهزاد نبوی در سی‌سی‌یو بستری است

بهزاد نبوی چریک پیر اصلاحات، زیر بار امضای تعهد مبنی بر دست کشیدن از فعالیت‌های سیاسی نرفته است.

به گزارش نوروز، عصر روز گذشته پس از آنکه نبوی شروط مسئولان مبنی بر اینکه فعالیت سیاسی و ارتباط خود با سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را قطع کند تا آزاد شود، را نپذیرفت، دوباره از بیمارستان به سلول انفرادی منتقل شد. بهزاد نبوی پس از انتقال به زندان و سلول انفرادی تحت بازجویی قرار گرفت، اما این فعال سیاسی با سابقه کشورمان حاضر به پذیرش شروط آزادی نشد. نبوی ساعت یک نیمه شب دیشب، مجددا به بیمارستان منتقل و با قید وثیقه 800 میلیون تومانی آزاد شد.

پزشکان بیمارستان خاتم الانبیا به دلیل فشارهای عصبی وارده بر چریک پیر به او اجازه مرخصی از بیمارستان ندادند. وی هم اکنون در بخش سی سی یو بیمارستان خاتم الانبیا بستری است و قرار است روز یکشنبه تحت عمل جراحی قلب قرار بگیرد. پزشکان به دلیل فشارهای عصبی وارد شده بر این فعال سیاسی در شرایطی که قرار است روز یکشنبه مجددا تحت عمل جراحی قلب قرار گیرد، از وی خواسته‌اند تا استراحت کرده و هیجان و فشار عصبی به او وارد نشود.

بنا به توصیه پزشکان بهتر است تا پیش از عمل جراحی چریک پیر وی ملاقات نداشته باشد. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب 3 سال قبل نیز تحت عمل جراحی باز قلب قرار گرفته بود.








0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator