۱۳۸۸/۰۹/۰۹

سهم میلیاردی جوکر فرانسوی از پول نفت ایران بخاطرانکار هولوکاست!

سهم میلیاردی جوکر فرانسوی از پول نفت ایران بخاطرانکار هولوکاست!

. ادامه راه سبز«ارس»: در حالی که بسیاری از هنرمندان و فیلم‌سازان متعهد کشورمان از فقدان بودجه رنج می‌برند، یک کمدین فرانسوی که به تازگی پس از سفری به ایران به فرانسه بازگشته، از کمک دولت ایران به خود به اندازه ساخت دو فیلم هالیوودی خبر داد.

به گزارش خبرنگار «آینده» از پاریس، هفته گذشته دیودونه، کمدین و یحیی قواسمی، رهبر حزب ضدصهیونیسم فرانسه در سفر خود به تهران با احمدی‌نژاد در محل دفتر ریاست‌جمهوری دیداری یک ساعته داشتند. این دو مسافر بازگشته از ایران روز ۲۸ فوریه طی مصاحبه‌ای عکس‌هایی از این دیدار و موضوع سفر خود مصاحبه‌ای در محل تئاتر "من دور" همراه با نمایش عکس‌های این دیدار ترتیب دادند.

دیودونه در این کنفرانس از کمک مالی مهم دریافتی از ایران برای ساخت دو فیلم پرده برداشته و گفت: این کمک‌ها به قدری است که می‌توان با آن دو فیلم هالیودی ساخت.

احمدی نژاد و دیودونه کمدین فرانسوی، یحی قواسمی دبیر کل حزب ضدصهیونیست فرانسه

وی در مورد موضوع این فیلم‌ها اظهار داشت: یکی از فیلم‌ها در مورد بردگی سیاهان و دیگری در زمینه جنگ الجزایر خواهد بود.

دیودونه در مورد احمدی‌نژاد و حوادث بعد از انتخابات در ایران گفت: احمدی‌نژاد یک مرد ساده و مقاوم بزرگی است. به گفته وی احمدی‌نژاد در ایران بیشتر از نیکولا سارکوزی در فرانسه محبوبیت دارد و به نظر وی تظاهرات بعد از انتخابات یک تبلیغات صهیونیستی می‌باشد.

یحیی قواسمی، رئیس حزب ضدصهیونیست هم به خبرنگاران در مورد هدف سفرش به ایران گفت، به سفارت فرانسه جهت ملاقات با کلوتید ریس شهروند فرانسوی متهم به جاسوسی در ایران مراجعه کرده تا دلایل بی‌گناهی را در ملاقات با وی بررسی کرده تا عفو این شهروند فرانسوی را تقاضا کند، ولی مسئولان سفارت فرانسه اجازه این ملاقات را نداده‌اند.

گفتنی است بودجه تولید یک فیلم معمولی در هالیود بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار است معادل ۱۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان می باشد ومشخص نیست ادعای این کمدین فرانسوی درباره دریافت بودجه دوفیلم هالیوودی از دکتراحمدی نژاد بصورت طنز گفته شده و یا وی واقعا چنین مبلغ هنگفتی را دریافت کرده است.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator