۱۳۸۸/۰۸/۲۶

پزشكیان: احتمال سكته قلبی پزشک کهريزک منطقي نيست

دکتر مسعود پزشكیان ضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس:
احتمال سكته قلبی پزشک کهريزک منطقي نيست

ادامه راه سبز«ارس»: در پي انتشار خبر مرگ پزشک وظيفه بازداشتگاه کهريزک در پایگاه اطلاع رسانی نوروز و طرح جدی احتمال قتل وی، عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: از پزشكی قانونی خواسته‌ایم علت مرگ مشكوك پزشك كهریزك را اعلام كند.

به گزارش خانه ملت، مسعود پزشكیان در حاشیه جلسه‌علنی امروز با حضور در جمع خبرنگاران گفت: همكلاسی‌های وی و دانشجوهای رشته پزشكی در جستجو علت مرگ وی هستند و پیگیری‌هایی داشتند.

وی گفت: این پزشك به شكل شیفتی از سوی نیروی انتظامی در بازداشگاه كهریزك كار می‌كرده است.

پزشكیان با بیان این كه از طریق دادگاه در واحدهای قضایی درپی علت مرگ مشكوك وی هستیم گفت: از پزشكی قانونی خواسته‌ایم علت مرگ این پزشك را اعلام كنند.

وی به عنوان یك پزشك تاكید كرد سكته قلبی با سن و سال وی جوردر نمی‌آید.

از سوی دیگر، نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس نیز با اشاره به اينكه مرگ رامین پوراندرزجانی پزشک بازداشتگاه کهریزک مشکوک است، گفت: اگر نتوانیم با راهکارهای موجود به نتیجه دقیقی در این زمینه بررسیم، طی دیدار و گفت وگو با لاریجانی، از اختیارات و ظرفیت مجلس برای تعیین تکلیف نهايي استفاده خواهیم کرد.

مجید نصیرپور در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به اینکه پزشک کهریزک از دانشجویان نخبه بوده، گفت: اعلام شده اين فرد در سن ۲۵ سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشته است‏، ولي این مساله بعید است و به همین دلیل کمیسیون بهداشت و درمان در این باره از پزشکی قانونی استعلام کرده است.

وی افزود: احتمالا این موضوع در جلسه فراکسیون خط امام (ره) بررسی خواهند شد.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator