۱۳۸۸/۰۸/۲۴

"حرّ زمان " بزن قدش

"حرّ زمان" بزن قدش


کروبی عزیز، در روز ۱۳ آبان با آمدن به جمع مردم مظلوم ایران .براستی که ثابت کردی لقب "حرّ زمان " برازنده توست. درود بر شرف ایرانیت که نشان دادی بر خلاف بعضی از علمای تروتمیز بالای طاقچه نشسته که فقط به فکر بهشت و حوض کوثر، حورالعین هستند تو اینگونه نیستی.

چون در یک خانواده روحانی بزرگ شدم و این دوران را دیدم. و نظاره گر بودم که بعضی از آخوندهای مداح چگونه با گرفتن پولهای هنگفت آبروی روحانیون بزرگی را که همه زندگیشان را به پای هدفشان ریختند می برند. همیشه از این موضوع رنج می بردم. تو آن فکر را زدودی و نشان دادی که همه روحانیون اینگونه نیستند.

راستی آیت الله هایی چون مکارم، جوادی آملی، نوری همدانی و... با آنهمه درس و موعظه عبا و قبا، چگونه است که در پای عمل حضور ندارند؟!. راستی آقایانی که از دوران امام حسین سخنرانی ها سر میدهند و دائما می گویند که کاش بودیم و با ظلم و بی عدالتی در کنار آزادمرد روزگار امام حسین مبارزه می کردیم. براستی چگونه مبارزه ای مد نظرشان بوده و است؟ خدا را شکر می کنم که در دورانی زندگی می کنم که دیگر مردم عقلشان به چشمشان نیست. حق و باطل را کاملا تشخیص می دهند.

کروبی عزیز خدا را شکر کن که آنقدر خدا ترا دوست دارد که با آن دیدی که ملت قبلا به تو داشتند ناگهان در مقابل چشمشان به یک استوره تبدیل شدی ، کم پیش میاید آدمی به مانند حّر با آن همه مقام و منزلتی که داشت .تغییر موضع بدهد و به جبهه حق و حقیقت وارد شود. درود بر شرفت "حّر زمان" بزن قدش...

فرید صلواتی

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator