۱۳۸۸/۰۹/۰۴

رمضان زاده از زندان: مخالف احمدی نژاد هستم و از موضع خود برنمیگردم

رمضان زاده از زندان: مخالف احمدی نژاد هستم و از موضع خود برنمیگردم

. ادامه راه سبز«ارس»: همسر سخنگوی دولت اصلاحات در مورد آخرین وضعیت همسرش گفت: پنجشنبه هفته گذشته طبق قرار، با ایشان ملاقاتی داشتیم که حال جسمی شان خوب بود، اما نگران به تعویق افتادن دادگاه بود و تاکید داشت که تکلیف دادگاه هرچه زودتر معلوم شود تا از بلاتکلیفی خارج شود.

سکینه کریم زاده در گفتگو با سلام افزود: مطالعه پرونده رمضان زاده توسط وکیل وی به دلیل سنگین بودن آن، ۲-۳ هفته به طول انجامید و پس از اتمام آن، پس از صحبت با قاضی صلواتی قرار شده است که ۹ آذر دادگاه برگزار شود.

همسر عبدالله رمضان زاده در پاسخ به این سوال که سخنگوی دولت اصلاحات تا چه حد از اخبار بیرون مطلع است؟ اظهار داشت: تا حدی اطلاع دارد، زیرا آقای ابطحی و... که به اینترنت دسترسی داشتند، ایشان را در جریان می گذاشتند.

کریم زاده گفت: آقای رمضان زاده در آخرین ملاقات گفت که ما کارخلافی نکرده ایم، ولی اصلا امید نداشته باشید که آزاد شویم، زیرا اگر بخواهند این کار را انجام دهند تمام کارهایشان تاکنون بی نتیجه خواهد شد.

کریم زاده در ادامه تصریح کرد: اینها می خواهند فقط خودشان در سیاست باشند و برای حفظ قدرت هر کاری می کنند. حاضرند عده ای را زندانی کنند تا خود در قدرت بمانند.

سکینه کریم زاده در پایان خاطرنشان کرد: آقای رمضان زاده همیشه می گوید مدافع جمهوری اسلامی هستم، اما مخالف احمدی نژادم و از این موضع برنخواهم گشت.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator