۱۳۸۸/۰۸/۲۰

شما بما پارازيت ببنديد ما هم شما را می بنديم به شيشكی !

شما بما پارازيت ببنديد ما هم شما را می بنديم به شيشكی !


نظر به اينكه سپاه ملت را به قصد كشت بسته به پارازيت ، در حال حاضر تعدادي نتيجه گرفتيم كه در حال سابق نگرفته بوديم . تعدادي از نتايج در حال مستقبل مي آيد :
  1. جمهوري اسلامي حاضر است براي پخش نشدن صدا و تصوير دو هزارتا معترض كه هيچوقت هيچ اهميتي ندارند به اندازه نصف بودجه جهان خرج بكند.
  2. جمهوري اسلامي قادر است سي سال تمام همه جا پارازيت ول بدهد ولي قانع نيست دوباره هر سال يك پارازيت ديگر را ميفرستد سازمان ملل.
  3. جمهوري اسلامي با پارازيت جلوي تهاجم فرهنگي را ميگيرد. همين كه قبول دارند مهاجمان فرهنگ دارند خودش خيلي است.
  4. جمهوري اسلامي از تمام امكاناتش يك استفاده هاي خنده داري ميكند كه نگو: چهارصد متر برج هوا كرده از آن بالا فشفشه در ميكند پارازيت ول ميدهد بليط ميفروشد ملت بروند تماشا.
  5. جمهوري اسلامي دشمن را همه رقمه شكست ميدهد: اگر نتوانست مردم خودش را شكست ميدهد تا كسي براي دشمني دشمن باقي نماند. با چماق و كلنگ نشد با پارازيت.
  6. جمهوري اسلامي از علم سر و ته استفاده هاي ميكند: همه از موج براي رساندن صوت و تصوير استفاده ميكنند اين موج ميفرستد كه صدا و تصوير به جائي نرسد.
  7. جمهوري اسلامي علم را سر و ته پيشرفت داد: همه بجاي استفاده از تكنولوژي مدرن فكر اين هستند كه چطوري با قابلمه و سيم توري جلوي پارازيت را بگيرند.
  8. جمهوري اسلامي پزشكي را متحول كرد: پزشكان تا حالا همه جور درد و مرضي را درمان كرده بودند جز تاول و اسهال و دندان درد و زيگيل پارازيتي.
  9. جمهوري اسلامي بهتر است بمب اتم داشته باشد: وگرنه با چيزهاي ديگر همان بلاي بيولوژيكي را سر آدم مي آورد كه ده تا بمب اتم يكجا نميتواند بياورد.
  10. جمهوري اسلامي ... ول كن بابا ... الدنگ! آدم اول بايد زنده باشد كه بعداً نتواند برنامه هاي ماهواره را تماشا بكند!
علیرضا رضایی

1 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام ا ول باید تشکر کنم از این که مینویسی و خوب می نویسی دوم این که به منم سر بزن و نظر بده تا ببینم چه کنم سوم اگه منو لینک میکنی بگو که منم لینکت کنم بازم ممنون

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator