۱۳۸۸/۰۸/۱۸

بهزاد نبوی اتهاماتش را رد کرد

بهزاد نبوی اتهاماتش را رد کرد


وكيل بهزاد نبوی از هرگونه توضيح در مورد محتوای جلسه و دفاعيات متهم به علت غيرعلنی بودن آن خودداری كرد و تنها افزود: "دفاعيات نبوی حول موارد اتهامی بوده كه قبلا اعلام شده است."

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات بهزاد نبوی از اعضای ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی صبح امروز به صورت غیر علنی در شعبه 15 دادگاه انقلاب برگزار شد و وی به دفاع از خود پرداخت. صالح نیكبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب گفت:‌موكلم اتهامات وارده را را قبول نكرد و به دفاع از خود در برابر كیفرخواست صادر شده از سوی دادستان پرداخت اما به علت انقضای مدت در ساعت 12:30 و عدم امكان ادامه جلسه به علت توصیه پزشكان و مراعات حال او از طرف دادگاه، ادامه جلسه به روز سه شنبه این هفته موكول شد.

وكیل بهزاد نبوی از هرگونه توضیح در مورد محتوای جلسه و دفاعیات متهم به علت غیرعلنی بودن آن خودداری كرد و تنها افزود: دفاعیات نبوی حول موارد اتهامی بوده كه قبلا اعلام شده است. وی در پاسخ به سوالی در خصوص درخواست نبوی برای برگزار شدن علنی دادگاه‌اش نیز گفت: موكلم هم شفاهاو هم كتبا درخواست علنی برگزار شدن جلسه را به دادگاه ارائه داده بود ولی بدلیل اینكه تشخیص علنی یا غیر علنی بودن جلسه با دادگاه است ، این جلسه به استناد بند 3 ماده 188 قانون‌ آیین دادرسی كیفری به صورت غیرعلنی برگزار شد.

نیكبخت درباره وضعیت جسمانی نبوی نیز گفت:‌ وضعیت جسمانی وی نسبتا مناسب است و برای حضور در جلسه امروز از بیمارستان آمد و در پایان نیز به بیمارستان بازگشت. وكیل وی در پاسخ به این پرسش كه آیا امروز از موكل خود در برابر اتهامات وارده دفاع كردید، اظهارداشت: خیر. فرصت دفاع برای اینجانب از بهزاد نبوی در جلسه امروز پیش نیامد.

گفتنی است در اولین جلسه رسیدگی به اتهامات نبوی كه در هفته گذشته برگزار شد، شرکت در راهپیمایی اعتراضی به نتیجه انتخابات و رئیس‌جمهوری احمدی‌نژاد در روزهای 23 و 25 خردادماه، اخلال در ترافیک در روزهای مذکور، تبلیغ علیه نظام و نگهداری اسناد محرمانه از اتهامات نبوی عنوان شده بود.

شایان ذكر است بهزاد نبوی در جلسه گذشته به دلیل قرائت کیفرخواست مفصلی علیه وی كه در آن به نبوی و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی اتهاماتی وارد شده است، خواستار برگزاری علنی جلسه رسیدگی به اتهاماتش شد تا بتواند به این اتهامات پاسخ دهد.
همچنین روز گذشته سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای خواستار علنی برگزار شدن دادگاه نبوی شد.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator