۱۳۸۸/۰۷/۲۵

رئیس بنیاد شهید: خانواده "ندا" بپذیرد که او بر اثر دسیسه‌های دشمن کشته شد تا تحت حمایت ما قرار گیرند!

رئیس بنیاد شهید:
خانواده ندا آقاسلطان بپذیرد که دخترشان بر اثر دسیسه‌های دشمن کشته شد تا تحت حمایت ما قرار گیرند!


ادامه راه سبز«ارس»: مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌گوید در صورتی که نهاد‌های امنیتی تائید کنند ندا آقاسلطان بر اثر «دسیسه‌های دشمن» کشته شده باشد، خانواده وی تحت پوشش این بنیاد قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آقای زریبافان امروز شنبه گفت که تصاویر مربوط به کشته شدن آقاسلطان نشان می‌دهد که او «بر اثر دسیسه مخالفان و دشمنان به قتل رسیده است.»

او در عین حال افزود که بنیاد شهید، «سیستم کشف حقیقت» ندارد و باید نهادهای امنیتی و اطلاعاتی که «توانایی کشف حقیقت را دارند، واقعیت» را اعلام کنند.

رئیس بنیاد شهید اظهار داشت در صورت تائید نهاد‌های امنیتی، «خانواده ندا آقاسلطان باید به نوعی تحت پوشش بنیاد شهید قرار بگیرد تا خسارت وارده جبران شود.»

سهراب اعرابی، محسن روح‌الامینی، یعقوب براویه، مسعود هاشم‌زاده، محمد کامرانی و اشکان سهرابی از جمله افرادی هستند که در حوادث پس از انتخابات در ایران بر اثر «اصابت گلوله یا شکنجه» جان خود را از دست داده‌اند.

سازمان‌های مدافع حقوق بشر، تعداد جان‌باختگان حوادث انتخابات اخیر ایران را بیش از ده‌ها تن اعلام کرده‌اند، اما مقام‌های ایران می‌گویند که تنها ۳۰ نفر در حوادث اخیر کشته شده‌اند.

سازمان عفو بین‌الملل نیز ۱۳ شهریور از بازداشت کاسپین ماکان، نامزد ندا آقاسلطان از سوی مأموران امنیتی ایران، خبر داده بود.

محمود احمدی‌نژاد پیش‌تر، قتل ندا آقاسلطان را «مشکوک» قلمداد کرده و احمد خاتمی، یکی از نمایندگان رهبر ایران، در نماز جمعه تهران، «معترضان» را عامل قتل وی اعلام کرده بود.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator